Eigen website verzoekt om een gebruikersnaam en wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

DirkjeA

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jan 2011
Berichten
1

Vreemde zaak, ik heb ook iets dergelijks. Ik heb bij jouwbegin.nl een eigen website met allerlei weetjes gemaakt. Er staan linkjes op naar diverse GPT sites, maar ook naar andere onderwerpen, zoals boeken, muziek, vakantie, etc. De laatste tijd, wanneer ik die website open krijg ik boven een aanmeldmenu de melding:

http://doggy.onzehond.nl verzoekt om een gebruikersnaam en wachtwoord. De website meldt: “WEB07 Authenticatie”

en daaronder de vraag om een gebruikersnaam en wachtwoord.:evil:

Ik weet niet hoe ik hier aan ben gekomen, maar ook niet hoe ik dit weg kan krijgen.
Ik hoef ook niet echt iets in te vullen, ik kan het sluiten of annuleren. Het is gewoon vervelend, ik heb er niet om gevraagd (dacht ik tenminste) en het idee dat je zomaar iets op je eigen site kunt krijgen vind ik eng, ook al lees ik hier dat het geen kwaad kan enzo. Maar het idee dat iemand dat zomaar aan mijn site kan koppelen, of op mijn pc kan zetten vind ik toch akelig. :shocked:

Weet iemand hoe ik deze melding kan verwijderen?

Groet,
Dirkje
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb jou vraag een eigen plek gegeven. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic.
 
Staat de page bij je hosting wel op de juiste locatie opgeslagen?
Evenals de afbeeldingen?
Lijkt erop, dat de index.html op de verkeerde plek staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan