[Eigen website] Waar inloggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

roygerwen

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2012
Goedemorgen,

Ik heb een vraag waarvan ik hoop dat iemand het antwoord weet.
Onlangs heb ik de webmaster van mijn website gezegd dat ik er mee stop.
Nu heeft hij me de gegevens doorgestuurd hoe ik in kan loggen op de site.
Maar het probleem is ik weet niet waar ik kan inloggen.
het gaat om de site www.musanparket.nl.
Is er iemand die mij hier verder mee kan helpen?.

Laatst bewerkt:
De site werd geupdate en actueel gehouden dit wil ik nu zelf gaan doen.

1) Waarin wil je inloggen?
2) Waarom vraag je dit niet aan je webmaster?

Ik wil inloggen op de site ik geloof dat dit via filezilla moet als ik het goed heb toch?
Ik kan de webmaster momenteel niet bereiken op de een of andere manier vandaar dat ik het via hier probeer.

Nu dacht ik dus dat dit via filezilla moest maar als ik mezelf daar inlog zegt het programma dat mijn inloggegevens onjuist zijn.

Ik wil inloggen op de site ik geloof dat dit via filezilla moet als ik het goed heb toch?
Ik kan de webmaster momenteel niet bereiken op de een of andere manier vandaar dat ik het via hier probeer.

Nu dacht ik dus dat dit via filezilla moest maar als ik mezelf daar inlog zegt het programma dat mijn inloggegevens onjuist zijn.
Met filezilla kun je inderdaad op de FTP server komen om bestanden te downloaden, uploaden of verwijderen. Het lijkt er op dat je Xs4All gebruikt dus wellicht dat je hier iets aan hebt (ja, dat gaat over een ander programma maar het principe is hetzelfde).

Ik wil trouwens niet vervelend zijn maar het is wellicht een goed idee om te investeren in een nieuwe site met een CMS. Je huidige site is, om het zacht uit te te drukken, niet echt netjes gebouwd (naar huidige standaarden) en zal dus, zeker voor een leek, niet makkelijk aan te passen zijn. Een goed opgebouwde site met CMS zou dat een stuk makkelijker maken.

Overigens, nieuwe foto's zouden ook een goed idee zijn, die kleine korrelige foto's geven bepaald geen mooi beeld van je product.

Laatst bewerkt:
Nee de site is inderdaad verre van goed.
Ik zal even kijken naar wat je me hebt door gestuurd.

Alvast bedankt!

Wat ik nog vergeten was te zeggen, doordat het menu bestaat uit kleine Java applets (waarom in vredesnaam!?) werkt het niet op mobiele telefoons en tablets, noch op PCs waar Java niet geïnstalleerd is.

Ik heb geprobeerd wat je gezegd hebt dit werkte niet.
Uiteindelijk heb ik contact gehad met de webmaster en deze kan er zelf ook niet meer op?
Nu moet ik contact opnemen met de provider.
Maar ik weet niet wat de provider is want dit was planet maar dit bestaat al een aantal jaar niet meer.
Zou iemand me kunnen helpen?

Hartelijk dank voor al uw hulp ik denk dat ik nu xs4all maar eens ga bellen dan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan