Eigen windows 7 taal dvd vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Als eerste: ik weet niet of ik hier goed zit in dit forum maar zoniet dan zie ik het wel:rolleyes:

Ik wil een eigen windows 7 gaan maken met nld taalerin.
Dus ik gebruik dit erbij: http://www.froggie.sk/dvd.html

Nu ben ik bij: •Copy your Windows 7 installation DVD to a folder, e.g. D:\W7\DVD
•Make a folder for mounting Windows 7 image file (WIM), e.g. D:\W7\Image

Ik heb de iso in de C:\W7 heb ik gemount die bestanden heb ik gekopieerd in mapje C:\W7/image
Wanner ik bij: •Optionally run langlist32-w7.cmd as administrator to list current languages on 32-bit Windows 7 DVD (langlist64-w7.cmd on Windows 7 64-bit)

Komt er een error: ''Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.Druk op een toets om dor te gaan.'' doe ik dat staat er : Selecht the Windows 7 edition: Example: 2. Ik heb ultimate dus toets 4 staat er ''het systeem kan het opgegeven pad niet vinden. ect.

Wat doe ik verkeerd?:confused:

Ik heb een iso in mijn downloads staan die gebruik ik.:)
Of moet het via dvd? Die ik ook wel heb.:rolleyes:

Ik heb nu Windows Aik installeerd.
Maar heb nu een andere fout melding.
''Fout:21'' Het apparaat is niet klaar.''

of virtual clonedrive free installeren. Dan kun je de iso rechtsteeks mounten en wordt hij door windows gewoon gezien als dvd.

In aansluiting op vanschagen:
Je schrijft dat de inhoud van de DVD/ISO naar C:\W7\DVD moeten worden gekopieerd. Je schrijft echter:
Ik heb de iso in de C:\W7 heb ik gemount die bestanden heb ik gekopieerd in mapje C:\W7/image
De inhoud van het gemounte .ISO bestand had dus naar C:\W7\DVD moeten gaan.
[De C:\W7\Image map is bedoeld voor .WIM bestanden, zoals in de instructie staat.]

Op zich hoef je niet de fysieke dvd te hebben en is een gemounte .ISO ook goed, maar je moet wel de instructies goed volgen.

[Ik heb de instructies zelf verder niet gelezen (ik neem aan dat je citaten gewoon rechtstreeks uit de instructie komen).]

Tijs.

Ik was verkeerd ja.
Ik heb windows 7 ultimate iso gemount en in mapje C:\W7\DVD

Maar hoe kan ik .wim mounten? Ik dacht dat ik windows AIK iso moest mounten en de bestanden kopieeren in de map C:\W7\IMAGE
dat staat niet hoe dat moet:confused:
En heb er niet heel veel verstand hiervan:o
Zou je me kunnen helpen?:o

Laatst bewerkt:
.WIM bestanden mounten doe je met DISM
Wellicht heb je wat aan deze tool, die het wat makkelijker maakt.
PS: Je mount naar een map, en ik neem dat dat dat die C:\W7\Image map zou moeten zijn.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan