Eigenschappen van Mijn Documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie op dit moment het antwoord ook niet. En is een Systeemherstel niet een optie?
Als je toch Windows wilt herstellen, dan kun je kiezen voor een reparatie-installatie, maar dat weet ook, neem ik aan?
Het voordeel is dat al je gegevens in stand blijven en je hoeft programma's die in C:\Program Files staan, meestal niet opnieuw te installeren.

Dat viel me nog in: heb je al eens geprobeerd wat Eigenschappen van Mijn documenten op de D-schijf te zien geeft? Kan je daar niet kiezen voor: Herstel standaardinstellingen?
Dan kun je later nog bekijken hoe je Mijn documenten toch weer op de D-schijf krijgt.

En voor je gaat repareren met een herinstallatie: wacht even tot vanavond, dan komen er andere helpers.

Hoi,

Nou herinstallatie .....
Dat zou betekenen een recovery in plaats van een hersteloperatie want bij het laatste wordt het merendeel van je instellingen gewoon gehandhaafd.

Wat je kan doen:

Maak een nieuwe account (met beheerdersrechten).
Geef bij deze account opnieuw als locatie je map op D:\ voor Mijn documenten.
Als alles rond is kan je - ingelogged onder deze account en wellicht in de veilige modus - de oude verwijderen.

Dat scheelt een hoop werk ;)

Helaas werkt jou optie ok niet, want de nieuwe gebruiker heefthetzelfde probleem.
Als ik onder de nieuwe gebruiker met rechts op mijn documenten klik en dan egenschappen kies, krijg ik nog steeds de melding dat de eiegenschappenvoor dit item niet beschikbaar zijn.

Een recovery of herinstallatie lijk mij nog de enige mogelijkheid.
Bedankt dat jullie met mij mee hebben gedacht. :thumb:

Ik heb in een ander geval over een verdwenen Taakbalk deze site van Microsoft gevonden.
Oplossing twee lijkt op die van Valijn, maar gaat nog iets verder.
Het is wel een klusje. Misschien werkt dat wel?

NB: en inderdaad, een herstel-installatie lost dit probleem niet op. Even niet verder gedacht. :o

Laatst bewerkt:
Heb net XP opnieuw geinstalleerd en het probleem is nu wel verdwenen. :)
Boeing_737 en Valij heel erg bedankt voor het meedenken voor dit probleem. :thumb:

Ik ga deze post sluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan