Eigenschappenvenster opent niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

pvdm

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2005
Berichten
409
Beste helpers,

In de map Systeembeheer zit o.a. een snelkoppeling naar Services. Als je Services opent kun allerlei taken starten, stopzetten, maar ook uitschakelen. Ik ben daarin wat te voortvarend geweest...........! Ik heb namelijk taken uitgezet waardoor o.a. internet niet meer opstart op mijn computer, maar er is meer.

Het probleem is dat ik (deze) taken niet meer kan inschakelen!! Normaal doe je dat door met de rechtermuisknop op een taak te klikken, waarna zich een menutje ontvouwt, met daarin o.a. de knop Eigenschappen. Als je die aanklikt verschijnt er gewoonlijk een eigenschappenvenster, waarin je de taak weer kunt inschakelen.

Bij mij gebeurt er echter ogenschijnlijk niets. Ik krijg geen eigenschappenvenster te zien. Bij geen enkele taak. Het wonderlijke is dat als ik Services afsluit de mededeling verschijnt "Eigenschappenvensters eerst afsluiten voor u Services afsluit". Maar ik zie helemaal geen eigenschappenvensters. Ook niet aan de zijkant van het beeldscherm.
Wie weet wat ik moet doen, om weer taken te kunnen inschakelen?

Hoor graag.
Groeten Peter.
 
Had je al eens geprobeerd om alle vensters die nu open staan te minimaliseren met het _ streepje en dus niet via de knop bureaublad weergeven?

Pc al eens opnieuw gestart?
 
Via het Startmenu en dan Uitvoeren is in dit geval niet noodzakelijk.
Via het Startmenu > Congiguratiescherm > Systeembeheer kom ik er ook.

Sterker nog: het venster Uitvoeren komt niet meer te voorschijn. Maar dit terzijde.

Minimaliseren met _ heb ik ook al gedaan, net als de computer opnieuw opstarten.
Helaas zonder resultaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan