Eight Studio sitecheck

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorisvho

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2011
Berichten
28
Ik heb mn eerste "echte" html website gemaakt. Ik heb veel proef websitejes gemaakt, maar nu heb ik een website gemaakt die ik wil gaan onderhouden.

Wat vinden jullie ervan en wat kan er verbeterd worden? Je kunt mn website vinden op eightstudio.woelmuis.nl

EDIT: nu ook te vinden op www.eightstudio.tk
 
Laatst bewerkt:
Woelmuis lijkt mij niet echt een "echte" HTML website...

Voor gratis host aangeraden: 000webhost.

Voor betaalbare host aangeraden: Hosting2Go.

(zou ik doen)

En... Je "STARTEN" knop, als je daar op komt klopt het niet helemaal wat er staat.
En... Dat soort layout gebruiken al héééél veel websites.
 
Tips voor je website:
  • Check je hele website op spelfouten, het staat er vol van ;)
  • De header op je startpagina is erg hoog, maak hem iets hoger dan je tekst
  • "Updates" en "Nieuws" afbeelding op je startpagina zijn te hoog
  • Maak een bookmark button i.p.v. tekst
  • Hoe kom ik op het forum? Ik zie nergens een link
  • Onder "Starten" staat wel erg veel platte tekst, nodigt niet echt uit tot lezen
Daarnaast nog een paar algemene tips:
  • Zet je website op een betaalde webhost (zonder reclame) en registreer een eigen domeinnaam. Dit zorgt voor een professionele uitstraling.
  • Denk zelf eens goed na over het onderwerp, is dit echt iets waar de vraag groter is dan het aanbod?
  • Wat is de doelstelling van de website? Wat wil je er binnen nu en een jaar mee bereiken?
  • Eight Studio lijkt mij niet zo'n slimme naam, tik het maar eens in op Google..
  • Ook moet je denken aan je positie in Google, je bent nu namelijk niet te vinden
Succes!
 
Bedankt voor de tips, heb er wat mee gedaan.

Tips voor je website:
  • Check je hele website op spelfouten, het staat er vol van ;) heb de fouten er uit gehaald
  • De header op je startpagina is erg hoog, maak hem iets hoger dan je tekst dat heb ik nu gedaan
  • "Updates" en "Nieuws" afbeelding op je startpagina zijn te hoog zijn nu een stuk kleiner geworden
  • Maak een bookmark button i.p.v. tekst heb ik nog niks aan gedaan, maar tekst lijkt mij beter
  • Hoe kom ik op het forum? Ik zie nergens een link je moet de mensen wel op je website lokken :p
  • Onder "Starten" staat wel erg veel platte tekst, nodigt niet echt uit tot lezen heb er een plaatje bij gezet en wat meer opgemaakt
Daarnaast nog een paar algemene tips:
  • Zet je website op een betaalde webhost (zonder reclame) en registreer een eigen domeinnaam. Dit zorgt voor een professionele uitstraling. dit is meer voor de "lol" om een keer een website te hebben. Als het beter gaat lopen, neem ik miss een betaalde host
  • Denk zelf eens goed na over het onderwerp, is dit echt iets waar de vraag groter is dan het aanbod? dat opzich niet, maar iedere website heeft weer wat anders te bieden.
  • Wat is de doelstelling van de website? Wat wil je er binnen nu en een jaar mee bereiken? dat mensen een bezoekje hebben genomen en dat de website is uitgegroeid.
  • Eight Studio lijkt mij niet zo'n slimme naam, tik het maar eens in op Google.. valt toch wel mee met niet zo'n slimme naam, ik vind mezelf redelijk goed
  • Ook moet je denken aan je positie in Google, je bent nu namelijk niet te vinden
Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan