Einde monitor in zicht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom3k

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Als ik tegenwoordig mijn monitor aanzet, dan zijn er de eerste 10 a 20 minuten kleine flikkeringen. Je hoort dan een zachte, maar duidelijk hoorbare tik en in een fractie van een seconde zie je de monitor even op zwart gaan. De laatste tijd is het wel wat minder, maar wat zou dit kunnen zijn? De voortekenen van het einde van zijn leven??

Andere vraag die hier welliswaar niet thuishoort, maar ik er vanwege overzichtelijkheid maar bij plaats:

Als ik mijn pc opstart vraagt hij om een cd. Dan moet ik 2 keer op negeren klikken om dat weg te krijgen. Het wil de cd die ik laatst heb gebrand. Als die erin zit als de pc opstart is er geen probleem, maar zodra die niet aanwezig is, vraagt hij erom.....

Bvd voor de antwoorden.
Tom

op je tweede vraag, je moet volgens mij nog ergens het process van het branden afronden.

Geplaatst door Rimsic
op je tweede vraag, je moet volgens mij nog ergens het process van het branden afronden.
Nee, die was goed afgesloten :-/

Je eerste vraag kan ook je videokaart zijn Je kan je monitor misschien eens op een andere pc aansluiten.
En vraag 2 kan je proberen om in je bios de boot procedure te wijzigen dus om je cd op 2 te zetten enje Hd op 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan