eindeloze lus

Status
Niet open voor verdere reacties.

lijn20

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2002
Berichten
17
Wie o wie kan mij antwoord geven op de volgende vraag: wat betekent het als je computer in een eindeloze lus blijft hangen en een geheugendump doet.
 
Een lus :

denk basic :

10 goto 20
20 goto 10

geheugendump :
het uitspugen van waarden in je geheugen adressen op je beeldscherm of printer of plotter . Weergeven van bitjes en bytjes zeg maar.
 
Kun je wel in het logboek van Windows? (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding.

Hoe gaat het opstarten in veilige modus?

Groetjes,
Bennie
 
Hallo Bennie,

De foutmeldingen die de comp geeft hebben te maken met het RAS verbindingsbeheer, het kan niet worden geinitialiseerd en de aanvraag word niet ondersteunt.
Heb het per ongeluk via een prive bericht naar je gestuurd sorry.

gr peter
 
foutmelding eindelozelus

Bennie,

Ik heb tijdens het tonen van het blauwe foutmeldingsscherm, de volgende fout opgeschreven ,misschien zegt je dit wat meer.
stop: 0x00000EA (0x81E1BDA8,0x81E318F8I, 0x81FDA2BO, 0x0000001)NV4_DISP bestand.
Met je vorige antwoord ben ik nog niet verder.

Thanks
peter
 
Zo te zien heeft het te maken met de drivers van je videokaart.

Download eerst eens nieuwe drivers van www.nvidia.com (denk dat jij een gforce of tnt2 kaart hebt) en deinstalleerd de oude drivers. Opnieuw opstarten en daarna de nieuwe drivers installeren.

Mocht je geen gforce hebben kun je hier neerzetten wat voor een kaart je hebt om zodoende de juiste drivers te zoeken
 
Mario,

Ik heb een Gforce4 4200 TI 128 MB video kaart (asus) en die geprikt op een Asus moederbord (de A7V8X)
Welke drivers moet ik van Nvidia dan hebben?

gr peet
 
Hoi,

Ik heb oude verwijderd en nieuwe geinstalleerd, nu afwachten wat er gebeurd.
Hou jullie op de hoogte van het resultaat.

bedankt tot zover

gr peet
 
Sorry dat ik verder nog niet gereageerd heb maar mijn comp is volledig gecrasht.
Wat betreft jullie antwoorden, ze zaten in de goede richting, het was mijn video kaart niet de drivers maar een kapotte fan daardoor oververhit en kapot.
Heb een nieuwe en ben van het probleem af.

bedankt voor de medewerking.

gr peet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan