Eindig YouTube filmpje

Status
Niet open voor verdere reacties.

SirFlo

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2012
Als ik een YouTube filmpje op mijn site zet dmv het plaatsen van een Url, dan gaat na het einde van mijn filmpje een volgend filmpje (Niet van mij) van start. Hoe maak ik het zo dat een filmpje stopt nadat deze is afgelopen?

Heb je vraag verplaatst van de multimediasectie naar hier. Je vraagt past hier beter thuis, dan daar.

Dit ligt eraan of degene die op de link klikt autoplay aan heeft staan, zo ja dan gaat hij naar een volgende aanbevolen video, of een andere video op het kanaal waar de video op staat. Het is sowieso mooier om d.m.v een insluitcode de video op je eigen site te hebben, dan heb je geen last van autoplay en het ziet er veel mooier uit, omdat de video op de site zelf staat en je hoeft niet op een link te klikken waarmee je naar youtube omgeleid wordt.

. Het is sowieso mooier om d.m.v een insluitcode de video op je eigen site te hebben, dan heb je geen last van autoplay en het ziet er veel mooier uit, omdat de video op de site zelf staat en je hoeft niet op een link te klikken waarmee je naar youtube omgeleid wordt.

Dit is nieuw voor mij. Hoe moet je dat doen dan?

Dit is nieuw voor mij. Hoe moet je dat doen dan?

Je hebt wel ervaring met HTML toch? En je hebt toegang tot de HTML van je website? De insluitcode kan je krijgen via youtube zelf, als je een video bekijkt staat onder de video 'delen'. Klik hierop. Daarna klik je op 'insluiten'. Hier krijg je dan de code om de video op je site te plaatsen. Om deze bijvoorbeeld nog te centreren kan je align (<div>) gebruiken, of je hebt je site gemaakt met een software waarmee je zeg maar met blokken werkt die je overal kan neerzetten en dat de exacte code zelf gemaakt wordt. Dat weet je natuurlijk alleen zelf :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan