eisen Call of Duty

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quinten132123

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2008
hallo,
ik heb een pc, en ik wil COD (4,5,6) op spelen, maar ik weet niet of deze pc er geschikt voor is.
specs:
AMD athlon 64X2 Dual
core processor 4200+
kloksnelheid 2.21 Ghz ,2,00 Gb

als er nog meer nodig is hoor ik het wel.

Er is meer nodig...

Hoeveel geheugen (of bedoelde je dat met 2,00 gb?), welke videokaart?

Overigens kan je op deze site gewoon testen of je pc een spel aan kan en laat ook zien welk onderdeel niet voldoet als je die melding krijgt: www.canirunit.com

en die site daar kan ik even niet op, omdat ik op dit moment geen internetverbinding beschikbaar heb, anders moet ik weer mijn hele pc gaan omzetten etc.
ik had toevallig een lange internetkabel, en ik heb de site bezocht, de pc is bijna uit het balkje , dus volgens mij is hij perfect, maar zou toch nog iemand een reactie willen geven?

Laatst bewerkt:
Voor welke game is ie perfect?

Ik bedoel, alle games die je noemt hebben weer andere eisen.

ik heb modern warfare 2 gepakt, die is het nieuwst, dus mij lijkt het dat dat spel ook de hoogste eisen nodig heeft.

Modern Warfare 2 heeft dezelfde eisen als COD4.

toch zal je even moeten hecken of ie de CoD World at War ook kan draaien, want er is wel een redelijk verschil tussen de CoD4/6 engine en de CoD WaW engine.

nou, ik noemde maar wat voorbeelden, om de richting aan te geven, maar aangezien de andere er echt perfect uitkomen, neem ik aan dat WAW er ook wel prima op te doen is.

ik heb dezelfde videokaart als jou, en ik heb COD4,5 en 6 maar 6 is zeker niet de zwaarste.

uitgaande van high settings:
ik draai namelijk COD6 op een framerate van rond de 100
ik draai COD5 op een framerate van 15

voor de rest van mijn systeem kun je wel even bij mijn systeem kijken op mijn profiel.

ik heb dezelfde videokaart als jou, en ik heb COD4,5 en 6 maar 6 is zeker niet de zwaarste.

uitgaande van high settings:
ik draai namelijk COD6 op een framerate van rond de 100
ik draai COD5 op een framerate van 15

voor de rest van mijn systeem kun je wel even bij mijn systeem kijken op mijn profiel.

dit is normaal, aangezien MW2 op een lichtjes aangepaste versie van de eerste MW engine draait, terwijl de World at War een andere Engine gebuikt. deze CoD werd alleen maar gemaakt op deze engine als test

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan