• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

EK 2012 speelschema

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrSvennie

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2010
Hallo,

Ik ben bezig met een speelschema voor het EK voetbal van 2012.
Alleen nu ik wil ik in een poule zien, welk team op welke plaats staat.
Ik heb een kolom S het puntenaantal en doelsaldo vermenigvuldigd met 100 en 10. Zo komt een team met een beter doelsaldo bovenaan te staan.
Maar is voor dit probleem een duidelijke oplossing? Ik ben een beginner met excel, dus zou iemand een manier weten die voor mij te begrijpen is? Het mag een manier zijn met een omweg, zolang ik het maar begrijp.

Alvast dank,

MrSvennie

Bijlagen

Stuur maar een mailtje naar gast0225-helpmij@live.nl dan mail ik je een poule die ik al jaren en jaren gebruik (geschikt voor 84 deelnemers). Bestudeer 'm een haal eruit wat je nodig denkt te hebben.

Laatst bewerkt:
Dit is niet echt wat ik bedoel. Ik heb de punten en doelsaldo vertaald naar een score. en op basis van dat wil ik een rangschikking.

Nee, dat weet ik, maar als je de formules bestudeert zal je tot de conclusie komen dat het wél is wat je bedoelt.
Ook deze poule rangschikt op basis van punten, je zal er alleen wat meer tijd in moeten steken om de formules te doorgronden en ze te vertalen naar je eigen schema.

als hij af is wil je hem mij dan mailen?

of hierop zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan