• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

EK Poule 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilcovandrie

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2012
Beste allen,

Ik heb met veel pijn en moeite een excell bestand proberen op te zetten voor een poul onder de vrinden. Het gaat me echter niet erg geweldig af. Bekijk bijlage ek poule 2012 v0.1.xlsx

Als een leek onder de excellers heb ik hier op het forum wel wat basisdingen geleerd, maar ik heb toch moeite om iets op te zetten om punten toe te kennen aan de deelnemers.

Dus wanneer iemand de voorspelling (winst/gelijk/verlies) goed heeft krijgt diegene 3 punten, bij een goede score nog eens 3 punten. Maar ingewikkelder misschien wel als het juiste land is voorspeld in de achtste finales krijg je daar ook weer 5 punten voor, enzovoorts met kwart/halve en finale.

Heeft iemand hier misschien een voorbeeld van waarmee ik aan de slag kan of een idee hoe ik dit kan doen?

Beste Dirk,

Dit klopt inderdaad. Ik heb hem toen een keer gedownload om als voorbeeld te fungeren voor mezelf, maar n.a.v. veel vragen over een EK poule heb ik dit bestand gepost. Het is niet zo dat ik met credits aan de haal wil gaan ofzo ;)

Misschien was het ook handiger, in dit geval, om de link naar de originele post op het andere forum te plaatsen.

Sommige zaken zijn beveiligd met een wachtwoord. Zou je me die kunnen geven, zodat ik het ook nog aan kan passen naar my own likings? Alvast bedankt!

Beste Wilco,

Als je het bestandje download vanaf het andere forum (wat ik je aanraad, vanwege updates) heb je geen wachtwoord nodig. Je hoeft alleen de beveiliging blad op te heffen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan