hallo, reeds de hele dag probeer ik het volgende te verwezenlijken:
ooit kreeg ik dit voor elkaar in www.vlinderkas.com
maar die html is een wat rommelig, ondanks het feit dat ik zelfs als javascript extern heb gemaakt. zo is er bv nog een tabel waar ik vanaf wil. maar elke keer als ik die tabel probeer te vervangen door een div loopt een na een tijdje in de soep.
maar dat is dus wat ik wil: alleen nog css, geen tabel. maar toch hetzelfde resultaat als op vlinderkas.
- een achtergrond die schaalbaar is. gecentreerd.
dus als iemand een grotere of kleinere monitor heeft blijft de achtergrondimage toch mooi in beeld.
- daar overheen (een divlaag? voor) het logo. gecentreerd.
- daaronder de content: het menu links + rechts tekst. de div waar dit in ligt is ook gecentreerd. de tekst zelf is links uitgelijnd.
ook dit ligt dus allemaal op de achtergrondlaag. content , dus menu en tekst, wordt 950px breed.
ooit kreeg ik dit voor elkaar in www.vlinderkas.com
maar die html is een wat rommelig, ondanks het feit dat ik zelfs als javascript extern heb gemaakt. zo is er bv nog een tabel waar ik vanaf wil. maar elke keer als ik die tabel probeer te vervangen door een div loopt een na een tijdje in de soep.
maar dat is dus wat ik wil: alleen nog css, geen tabel. maar toch hetzelfde resultaat als op vlinderkas.
Laatst bewerkt: