Elco op moederbord kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

john ross

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Hallo,

Ik heb hier een samsung laptop van een jaar of 2 oud(dwz net uit garantie)

Het probleem is dat hij bij elke handeling een kort moment 'hangt' ttz er komt een cirkeltje ipv mijn cursor die draait. Ik heb een ssd hd geplaatst en een nieuwe install van win7 , het is ietsje beter maar nog niet zoals het vroeger was. Andere ram latjes ingeklikt van een laptop die dit probleem niet heeft en nog is het niet zoals voorheen.
Bij mijn zoektocht op het www heb ik iets gelezen over elco's op het moederbord die stuk kunnen zijn?

Heeft er iemand ervaring hiermee of is er een andere mogelijkheid

Mvg Jan

Defecte ( lekkende of ontplofte ) elco's veroorzaken in de meeste gevallen totaal andere problemen als wat jij aangeeft tot aan het niet meer willen opstarten toe.
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat dit een mogelijke oorzaak is.
Kijk eens naar de temperaturen in de BIOS als de laptop een tijdje heeft aangestaan...?

Bedankt voor de reactie,

Temp van cpu is 54 graden en ventilator draait niet op zijn maximum. Deze avond haal ik de laptop uit elkaar, wat kan er nog de oorzaak zijn?

lijkt er meer op dat de pc ondertussen" druk is met andere dingen (update's, virusscanner, enz)

Denk niet dat windows met iets anders bezig is omdat via taakbeheer de normale processen draaien en cpu op 0-5 %. Laptop is niet verbonden met internet en enkel driver van chipset en vga is geinstalleerd

Mvg jan

@ lange pier: ben nu op mijn werk en deze avond laat ik de tool draaien

Is AVG niet aan het scannen? (Bij mij heeft dit voor nodige ''vertraging'' gezorgd :D)
Misschien progje wat veel van je ssd vraagt?
RAM geheugen zal het, denk ik, als je geheugen wordt herkent, niet aan liggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan