elder scrolls oblivion levels gaan omlaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkkkillah

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2008
hallo

ik heb elder scrolls oblivion op de ps3 en ik heb al een tijdje dat mijn skills (dat rijtje met strength, intelligence, luck enz enz) rood zijn en bijv luck is 10 levels lager dan normaal en die staat in het rood dat heb ik met een paar andere ook. soms hoor ik een geluidje van magie en dan ben ik helemaal rood. ik heb voor deze probleempjes een quest gedaan waar ik vampiers moest doden en ik heb een paar vampire dust dingen gegeten zal het daar aan kunnen liggen? en wat moet ik nu doen gaat her vanzelf weg of niet

srry als er spelfouten inzitten heb een beetje snel getypt

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Je bent zelf veranderd in een vampire. Je zal daarom overdag als je buiten bent inderdaad health en dergelijke verliezen. Gooi de dagritme eens om en ga 's nachts naar buiten, je zal zien dat er dan niets aan de hand is.

Daarnaast moet je om te overleven nu bloed van mensen drinken.

Door met een priest te praten kan je een quest krijgen om je vampirism kwijt te raken. Volg de aanwijzingen van de quest. Als je besluit om de cure te nemen, dan kan dat character nooit meer vampire worden.

Je bent zelf veranderd in een vampire. Je zal daarom overdag als je buiten bent inderdaad health en dergelijke verliezen. Gooi de dagritme eens om en ga 's nachts naar buiten, je zal zien dat er dan niets aan de hand is.

Daarnaast moet je om te overleven nu bloed van mensen drinken.

Door met een priest te praten kan je een quest krijgen om je vampirism kwijt te raken. Volg de aanwijzingen van de quest. Als je besluit om de cure te nemen, dan kan dat character nooit meer vampire worden.

ja dat gaa ik gelijk doen
overdag vind ik fijner :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan