Elder Scrolls Oblivion Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

MasterMe

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2009
Hoi,
Ik heb een probleem, ik heb elder scrolls oblivion einstallleerd maar als ik eenmaal bij de main screen kom dan hoor ik de music niet en als ik het speel dan loopt hij telkens vast bij de 2 ratten die door de muur komen.
Ik denk dat het door de sound komt, maar hoe kan ik het fixen?

amd athlon 64 3400+ 2.19ghz 1.12 gb ram 9500 gt 512mb
Windows sp3

Daarvoor werkte het spel zonder problemen met dezelfde specs

als ik de audio driver Realtek ac'97 verwijder dan doet hij het gewoon. Maar dan heb ik geen geluid.

moet ik dan de datasheets of software downloade?
de software heb ik meerdere malen opnieuwe gedownload

Onder software staan de drivers (kies de driver voor XP), deze downloaden en installeren.

ik heb al opnieuw geinstalled maar het geeft nog steeds hetzelfde probleem:confused:

Installeer de audio drivers opnieuw en zet de hardwareversnelling voor het geluid eens lager of uit:

Klik op Start --> Uitvoeren --> dxdiag + enter --> tabblad Geluid.

Verder blijf ik erbij om ook de andere drivers + DirectX en de patches te updaten/installeren (ik heb het nu drie keer voorgesteld, dit is de laatste keer dat ik het zeg).

Laatst bewerkt:
help mij help mij

hallo heb ook the elder scrolls 4 maar als ik 10 min speel dan doen mijn toetsenbord en muis niet meer:(:(:(
ik heb het spel eerder gespeelt vlekkenloos
het licht niet aan direcX en aan de beeld kwaliteit
plzz help me ik vind het zo cool spel:confused::confused::confused:

Dat weet ik ook niet precies, ik heb dat probleem nooit gehad. Ik zou de Mega Codec Pack proberen, dan weet je zeker dat je alles hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan