Elke dag rapporten printen dmv Crystal Reports

Status
Niet open voor verdere reacties.

MiKeZZa

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2006
Weet iemand hoe ik elke dag een rapport kan laten genereren én printen dmv Crystal Reports?

Wat dacht je van elke dag een rapport genereren en printen?.....:D

Maar je bedoelt waarschijnlijk meer iets als geagendeerd uitvoeren van...

Nee ik ken dat probleem. Wij hebben hier ook CR..en omdat de meeste vragers om info hier niet mee overweg kunnen...(en een viewer als JeffNet biedt ook niet alles)...ben ik begonnen om alles zoveel mogelijk naar de EXCELomgeving te porteren...CR kan veel meer en zeker wat betreft filters en running totals, maar als je wat handig wordt met MSQUERY kom je toch een heel eind in de EXCEL omgeving. En de gebruikers kunnen er gelijk hun eigen sommetjes op loslaten......

Door het omzetten/maken in excel van de rapporten, is een en ander veel flexibeler geworden.

Ik wil gewoon dat dat rapport elke nacht automatisch gedraaid én geprint wordt!

Dus geen exceloplossing :D

Ik weet niet precies welke versie je hebt (wij hebben 10). Voor dat soort functies zouden wij Crystal Enterprise nodig hebben...hebben we nietr.....maar kijk eens op crystalreports.com...daar zit ook een userforum verstopt met allerlei CR-related issues...en wellicht zit er wat tussen.....

Ik weet niet precies welke versie je hebt (wij hebben 10). Voor dat soort functies zouden wij Crystal Enterprise nodig hebben...hebben we nietr.....maar kijk eens op crystalreports.com...daar zit ook een userforum verstopt met allerlei CR-related issues...en wellicht zit er wat tussen.....

Ik zit hier ook op 10 maar dit gaat over implementatie bij een nieuwe user dus daar kan aangeschaft worden wat we willen :)

Oohh...gelijk beginnen over een nieuwe au.............nee laat maar...

Dan is het toch niet zo'n probleem...wel even checken of het inderdaad kan wat je wilt. Want nieuwere versies van CR kunnen heel wat....schijnt.....

Succes

Oohh...gelijk beginnen over een nieuwe au.............nee laat maar...

Dan is het toch niet zo'n probleem...wel even checken of het inderdaad kan wat je wilt. Want nieuwere versies van CR kunnen heel wat....schijnt.....

Succes

Weet jij waar je goed en duidelijk kunt vinden wat kan en wat niet kan....

Ik zoek me namelijk suf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan