elke dag wel spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwin72

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2004
een vraag.

Is het normaal tussen aanhalingstekens dan dat ik gemiddeld elke als ik met ad aware of spybot een gehele scan doe er gewoom minstens 5 tot 15 gevonden worden?

Laats is mijn log nagekeken dus mag aannemen dat dat opgelost is.(zeer correct dat die mensen dat willen doen)

dank voor de antwoorden.

hangt er helemaal vanaf wat je met je pc allemaal bezoekt.

niet alles wat gevonden wordt is echt spyware hoor.

Wat wordt er gevonden?

Zolang het blijft bij "tracking cookies" moet je je nergens zorgen over maken.

Wanneer het "regkeys" worden en/of "files" moet je oppassen.
Dit is geïnstalleerde spyware.

Gebruik Opera en laat internet explorer links liggen.
Veel mensen hebben het altijd maar over spyware, ik weet niet eens wat het is.
Gebruik deze browser al jaren.
Dus op de vraag of dit normaal is, zoveel spyware?
Ik vind van niet..

Geplaatst door Admin_Frisian
Gebruik Opera en laat internet explorer links liggen.
Veel mensen hebben het altijd maar over spyware, ik weet niet eens wat het is.
Gebruik deze browser al jaren.
Dus op de vraag of dit normaal is, zoveel spyware?
Ik vind van niet..

Opera en ook Firefox zijn ongetwijfeld goede en betere browsers qua voorkomen van spyware dan IE maar vergeet ook niet het surfgedrag en wat je allemaal wil/gaat downloaden. Ik heb nooit anders dan IE gehad, en behalve de inmiddels hoogbejaarde Bonzy Buddy (eind jaren '90), heb ik nadien nooit meer spyware gehad en ik gebruik niet eens allerlei voorzorg-progjes...

Toch een tip: Het voorkomen van spyware-infecties en browserhijacking
(@ Buffy) :)

Geplaatst door gezina
Opera en ook Firefox zijn ongetwijfeld goede en betere browsers qua voorkomen van spyware dan IE maar vergeet ook niet het surfgedrag en wat je allemaal wil/gaat downloaden. Ik heb nooit anders dan IE gehad, en behalve de inmiddels hoogbejaarde Bonzy Buddy (eind jaren '90), heb ik nadien nooit meer spyware gehad en ik gebruik niet eens allerlei voorzorg-progjes...

Je kan wel eens tegen de lamp aanlopen, maar wat je hier schrijft klopt als een huis Geeske ;)

Eens met Geeske.

Ook ik heb met IE nooit ergens last van gehad. De enige spyware die ik geïnstalleerd heb is Gator, vrijwillig, omdat de advertentietekst die erbij stond mij overhaalde tot installatie, en KaZaA, ook vrijwillig.

Ik heb internet explorer 6 en heb nooit spyware, en ik bezoek ook foute sites.

Heb wel :

spywareblaster en spywareguad en spybot als bescherming.

En anders moet je die van microsoft erop zetten die voorkomt ook heel veel.

ik vind met spybot nooit iets meer sins ik spysweeper, spywareguard en spywareblaster laat draaien
met ad-aware alleen maar neglibile objects:)(ik heb es tijdje spysweeper niet gebruikt en toen vond ad-aware tog iets meer!! ook heb ik als test op een andere pc eens spywareblaster, spywareguard en andere beveiligignen eraf gesmeten, zien wat een troep het is volgende week!!!:p)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan