Elke keer opnieuw uitlijnpagina printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MoeiLuKu

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2003
Hallo allemaal,

Ik heb een HP PSC 1510 printer, en sinds kort heb ik die aangesloten op mijn pa zijn pc. Maar het vreemde is dat die nu iedere keer als ik de printer aanzet dat die iedere keer opnieuw die uitlijn/calibratie pagina uitprint (dat moet die doen als net de inktcartridge is vervangen).

Het begint wel een beetje vervelend te worden en kost mij ook nog eens een hoop inkt.

OPnieuw software installeren heeft geen zin en ook al alle instellingen nagelopen.

Wie weet hier raad mee...... (behalve het weer aansluiten op mijn eigen pc waar die dit probleem niet had) :thumb:

Die uitlijnpagina wordt nu kennelijk gemaakt door het transport e.d. Heb je al de opdracht Nu scannen gegeven, met dat uitlijn papier omgekkeerd in de lade? Waarschijnlijk is de printer dan pas tevreden. En kijk anders op de support-site van HP.

Het lijkt er inderdaad op dat je uitlijn procedure niet goed is afgerond. Hierdoor komt hij hier iedere keer mee terug.

Het lijkt er inderdaad op dat je uitlijn procedure niet goed is afgerond. Hierdoor komt hij hier iedere keer mee terug.

Ja daar lijkt het wel op, maar echt ik heb het nu al ik weet niet hoevaak goed afgerond. Te vaak gewoon, en kan daarna gewoon weer verder met printen maarja als ik alles uitzet en daarna weer aan dan weer precies hetzelfde.

Die uitlijnpagina wordt nu kennelijk gemaakt door het transport e.d. Heb je al de opdracht Nu scannen gegeven, met dat uitlijn papier omgekkeerd in de lade? Waarschijnlijk is de printer dan pas tevreden. En kijk anders op de support-site van HP.

Okay ik ga het even proberen vanavond, laat het nog even weten.

Bedankt voor het advies ieder geval.

Gr Gino

Okay ik ga het even proberen vanavond, laat het nog even weten.

Bedankt voor het advies ieder geval.

Gr Gino

Het is nog niet gelukt. De procedure gevolgd maar het helpt niet.
De procedure van uitlijnpagina wordt ook goed afgerond maar nog steeds iedere keer weer opnieuw uitlijnen bij het aanzetten van de printer.

Dan maar weer op mijn pc aansluiten, maar vind het toch wel vreemd.

Groetjes Gino

Hey, ik heb net hetzelfde probleem.
Heb jij al een oplossing gevonden?

Hey, ik heb net hetzelfde probleem.
Heb jij al een oplossing gevonden?

Nee nog niks gevonden.
Het is echt gaar, ik gebruik de printer dan ook maar niet.
Bij mij is de enige oplossing op mijn eigen pc aansluiten maar ik wilde er juist vanaf zodat ik meer ruimte heb op mijn bureau.

Probeer het anders ook even op een andere pc.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan