elke minuut terugkerende foutmelding Norman Security Suite

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartolo

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2010
Ik krijg sinds 2 dagen elke minuut de volgende foutmelding van Norman Security Suite:

Er is een onverwachte fout opgetreden in Product Manager.

Module: Zanda.exe
Tijdstempel: Tue May 18 13:42:01 2010
Foutcode: 00000001
Foutbericht: Kan geen foutbericht vinden

Noteer deze informatie voordat u contact opneemt met support.

Ik vond online wat optie's zoals Norman installatie nogmaals draaien en dan de optie "herstellen" kiezen, Of norman helemaal verwijderen, pc afsluiten, en daarna Norman opnieuw installeren. Deze beide opties hebben het probleem tot nu toe niet verholpen. De site van Norman biedt ook geen duidelijke antwoorden over wat te doen hiermee. Iemand een idee?!

mailtje naar Norman?

Welke versie van Norman heb je?

Druk op het Windows knopje + R, typ daarin zanda –repair . Er zal later een tandwieltje bij het Norman-symbool komen. Later zal opnieuw opstarten tevoorschijn komen.

Hoeveel RAM heeft de pc? :)

hey.. dank voor de reacties... heb jouw optie zojuist geprobeerd. Maar dat verhelpt het probleem niet. Er verschijnt geen tandwieltje.. alleen de foutmelding verschijnt opnieuw. Ik weet niet welke versie ik heb.. ik vermoed die nieuwst omdat ik dit weekend nog de nieuwste van de website gedownload heb. Mijn laptop heeft 2GB RAM Nog een idee?!?!

Dan heb je versie 8. Dit kun je trouwens controleren door te rechts te klikken op het Norman-symbool. Kies dan voor ''Status van update''.

Contacteer Norman maar eens. Geef de foutmelding wel door. En vertel wat je ondertussen hebt gedaan om het probleem op te lossen.

Indien u technische vragen heeft, dan kunt u deze samen met uw licentie- of adresgegevens en uw Norman-contractnummer rechtstreeks sturen aan helpdesk @norman.nl.

Op basis van uw adres of uw contractnummer kunnen wij uw licentie in onze database snel terugvinden en u snel van dienst zijn.

Laatst bewerkt:
Zowiezo gebruik ik geen programma's van Norman omdat ze ongelooflijk moeilijk te verwijderen zijn.

Maar gebruik jij dit programma ook als security?

Om het te verwijderen moet je de removal tool van de norman site halen.
Ik kan niet garanderen dat het werkt, en vaak krijg je alsnog conflicten, want er blijft vaak te veel van norman ALSNOG in het register achter, maar er is altijd kans.

Nou het heeft even geduurd maar ik denk het probleem opgelost te hebben. Ik heb met CClean gewoon Norman helemaal verwijderd en ook het register laten opschonen. Daarna van de Norman site de nieuwste versie van de Norman Security Suite gedownload en geinstalleerd en na het updaten en alles heef ie tot nu toe nog geen foutmeldingen meer gegeven dus ik ben tevreden. Allen bedankt vor het meedenken!!!!

Zowiezo gebruik ik geen programma's van Norman omdat ze ongelooflijk moeilijk te verwijderen zijn.

Dat valt echt wel mee. Ik heb ze altijd verwijdert via Software. Alleen blijft er altijd een mapje achter in Program Files, genaamd Norman ;).

Maar gebruik jij dit programma ook als security?

Ja, dat had ik. Maar ik vind Norman een ''vage'' antivirus product. De look word gelukkig ook steeds beterder.

Om het te verwijderen moet je de removal tool van de norman site halen.

Dat mag. http://www.norman.com/support/support_issue_archive/67798/nl

Ik kan niet garanderen dat het werkt, en vaak krijg je alsnog conflicten, want er blijft vaak te veel van norman ALSNOG in het register achter, maar er is altijd kans.

Er blijft altijd wel wat achter in het register. Maar CCleaner vind dan nog wel wat restjes van Norman. Er is ook een simpel tooltje waarmee je vaak nog programma's terug kunt vinden in het register die allang weg zijn.

Wat vind jij van Norman? Een goede AV? :)

Nou het heeft even geduurd maar ik denk het probleem opgelost te hebben. Ik heb met CClean gewoon Norman helemaal verwijderd en ook het register laten opschonen.

Maar eerst zei je dat Norman verwijderen niet hielp. Het is trouwens CCleaner ;).

Wat vind jij van Norman?

Nou inderdaad ik heb Norman Repair Center eerst gebruikt om Norman te deinstalleren en daarna weer te installeren maar dat loste het niet op. Nu heb ik norman inderdad via CCleaner verwijderd en het register ook opgeschoont en dat deed het goed.
Ik ben tevreden over Norman. Hij update goed en ik heb nog nooit ook maar 1 keer last gehad van welk virus dan ook. En ik vind de screensaverscanner een bijzonder handige functie. Dus al met al ben ik zeer te spreken over Norman!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan