Elke toets start Windows Media Center als pop up

Status
Niet open voor verdere reacties.

Housedude

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2011
Beste lezers,

Ik zit met het volgende probleem. Sinds gister heeft mijn Acer 7630EZ laptop een vervelend probleem. Elke toets die je indrukt (punt, letter, esc maakt niet uit) start automatisch Windows Media Center. Daardoor is deze computer onwerkbaar geworden, omdat je steeds met 2 of 3 letters kunt typen en dan het scherm moet wegklikken. Ik al flink wat gegoogeld, met weinig resultaat. Ik begrijp werkelijk niet waar dit probleem vandaan komt. Ik heb media center uitgeschakeld, maar dan start de pc automatisch mediaplayer op, geen oplossing dus. Ook heb ik windows 7 opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft.

Heeft iemand een idee hoe dit probleem kon ontstaan en belangrijker hoe dit op te lossen is. Mijn dank is groot!

Kan je gewoon media Center op de achtergrond laten draaien. Ik heb dit probleem nog nooit gezien. Tot nu :p Maar goed, kijk eens in je toetsenbord configuratie.

It is verry strange.

Elke toets start Windows Media Center als pop up heb ik ook

Housedude

heb jij een oplossing gevonden?
Ik heb dit namelijk ook precies zoals je zegd. Spontaan ontstaan ook met Windows 7 en Media Center.

Hopelijk weet jij het antwoord.

Housedude

heb jij een oplossing gevonden?
Ik heb dit namelijk ook precies zoals je zegd. Spontaan ontstaan ook met Windows 7 en Media Center.

Hopelijk weet jij het antwoord.

Een welk bekend probleem van Acer.
Even in het configuratie scherm gaan, en naar apparaat beheer.
Even in de lijst het toetsenbord opzoeken, dan even het vorige stuurprogramma kiezen. Werkt dat niet dan kies even handmatig een "Standaard-Ps/2-toetsenbord".
Dan moet die het weer normaal doen.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan