Hallo
Ik heb eigenlijk al vanaf het begin problemen met Vista, heb sinds een maandje een nieuwe laptop waar dit opstaat, en o wat verlang ik toch terug naar XP
Het is zo dat als ik een tijdje aan het internetten ben, en ik een link in bijv. een mailtje wil aanklikken hij daar niet meer op reageert.
Ook rechtsklikken om te copieren werkt dan niet meer op de 1 of andere manier.
Overnieuw opstarten is dan de enige manier om het weer werkend te krijgen, waarna het na een tijdje weer gebeurd.
Weet van 1 iemand dat die ook precies hetzelfde probleem heeft maar ook geen oplossing weet dan overnieuw opstarten.
Nu komt er net nog iets nieuws bij door middel van een Probleemrapport wat gemeld word.
Hierbij een copie:
Beschrijving
Service CyberLink Background Capture Service (CBCS) reageert niet meer tijdens het starten.
Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: ServiceHang
Servicenaam: CLCapSvc
Procesnaam: CLCapSvc.exe"
Versie van installatiekopie: 0.0.0.0
Servicetype: 110
Opstarttype: 2
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem
Version.txt
minidump.mdmp
(ik hoop niet dat dit probleem al ergens staat en dit dus dubbel geplaatst is, mocht dit zo zijn alvast excuus daarvoor, maar ik ben bang als ik ga zoeken op de site ik weer overnieuw moet gaan opstarten)
Hopelijk kan iemand me helpen, word hier echt moedeloos van
Ik heb eigenlijk al vanaf het begin problemen met Vista, heb sinds een maandje een nieuwe laptop waar dit opstaat, en o wat verlang ik toch terug naar XP
Het is zo dat als ik een tijdje aan het internetten ben, en ik een link in bijv. een mailtje wil aanklikken hij daar niet meer op reageert.
Ook rechtsklikken om te copieren werkt dan niet meer op de 1 of andere manier.
Overnieuw opstarten is dan de enige manier om het weer werkend te krijgen, waarna het na een tijdje weer gebeurd.
Weet van 1 iemand dat die ook precies hetzelfde probleem heeft maar ook geen oplossing weet dan overnieuw opstarten.
Nu komt er net nog iets nieuws bij door middel van een Probleemrapport wat gemeld word.
Hierbij een copie:
Beschrijving
Service CyberLink Background Capture Service (CBCS) reageert niet meer tijdens het starten.
Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: ServiceHang
Servicenaam: CLCapSvc
Procesnaam: CLCapSvc.exe"
Versie van installatiekopie: 0.0.0.0
Servicetype: 110
Opstarttype: 2
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem
Version.txt
minidump.mdmp
(ik hoop niet dat dit probleem al ergens staat en dit dus dubbel geplaatst is, mocht dit zo zijn alvast excuus daarvoor, maar ik ben bang als ik ga zoeken op de site ik weer overnieuw moet gaan opstarten)
Hopelijk kan iemand me helpen, word hier echt moedeloos van