Ellende

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eggie01

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2008
Hi all,

PC werkt niet goed meer, krijg meldingen dat er aanvallen uitgevoerd worden, na 3 minuten werkt PC helemaal niet meer, heb met spybot een controle gedaan waaruit 261 problemen naar voren komen. Op het moment dat ik dan online spybot wil aanschaffen werkt mijn computer al niet meer maar zit volledig vast.

ik heb een hijackthis log kunnen maken (nog net) en plaats dat hieronder. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, pls!!

hijackthis:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 14:38:24, on 5-2-2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16574)
Boot mode: Normal

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.:)

Helpmij kijkt geen Hijackthis logs meer na, daarvoor zul je op een ander forum moeten zijn. Vandaar dat ik je log hier verwijderd heb. We kunnen eerst kijken of het zonder Hijackthis log ook op te lossen is.

Laat de pc eens scannen met Superantispyware:
http://www.superantispyware.com/superantispywarefreevspro.html
(free version)

OK:thumb:

Ik ga straks een poging wagen met de link die je me doorstuurde.
Ik hoop dat de PC me voldoende tijd geeft om die actie uit te voeren:mad:

Ik laat je weten of het gelukt is.

Thanks so far!

Ik neem aan dat je met Spybot S&D geprobeerd hebt te scannen. Deze hoef je niet aan te schaffen en is volledig gratis te gebruiken. Eventueel laat je Spybot S&D in veilige modus scannen.

Uitleg opstarten in veilige modus:
http://www.virushelp.nl/veilige_modus.htm

hmmmm, heb superantispyware in veilge modus een complete scan laten uitvoeren en 34 "threats"laten verwijderen.
Maar het probleem is er nog.:eek:

Je gaf aan dat Spybot S&D gratis te downloaden is, heb je een url waar ik dat kan doen?

Thanks
Eggie

Goed, ik ben een heel stuk verder. Met spyware doctor veel verwijderd.
De PC werkt ook weer goed. Echter; iedere scan die ik uitvoer met spyware doctor komt er steeds hardnekkig "adware.agent.bn" in de te verwijderen lijst te staan. Die verwijder ik dan maar komt toch telkens terug. Tips om dit beestje voorgoed de nek om te draaien??:evil:
Alvast dank!
Groet, Eggie01

OK, zag idd al andere sites waar hetzelfde probleem met hjt wordt opgelost.
Bedankt allemaal!:thumb:
Eggie01

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan