Eltron 3642 printerdriver 32 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

oossie

Verenigingslid
Lid geworden
19 nov 2002
Hallo,

Ik ben voor een eltron 3642 printer op zoek naar een driver voor winXP, alleen de drivers die ik op het net vind zijn allemaal 16 bit installers, terwijl ik voor win XP een 32 bit driver nodig heb.

Wieowie kan mij helpen?

Groeten Oossie

Ik krijg een registratieformulier om de drivers te kunnen downloaden, maffer moet het toch niet worden, lijkt trust wel.

Sorry voor het late reageren, maar ik heb dat registratieformulier ingevuld, als geregistreerde gebruiker. en het enigste wat ik krijg is een driver voor 16 bit.
vervolgens heb ik een mailtje gestuurd, en daar krijg ik maar geen antwoord op, dus vandaar dat alle hoop nu op helpmij is gevestigd.

Groeten Oossie

Je zult iemand moeten vinden die de drivers al heeft, op Inet zijn ze niet zo vlot te vinden. Wellicht heeft iemand ze geupload naar driverforum?

Driverforum heb je daar een link voor, heb voor mijn gevoel het hele net al afgegraven, maar nog steeds niks gevonden.

Groeten Oossie

Helaas, ik blijf zoeken. Mocht je nog andere ideën hebben verneem ik dat graag van je

Groeten Oossie

Het is een gok, maar de 3742 is de opvolger van de 3642. Bij HP kun je drivers vaak voor andere printers gebruiken, misschien ook bij deze printer? Probeer de drivers voor de 3742 eens.

Heb ik al geprobeerd, als ik dan labels wil draaien loopt mijn systeem compleet vast, moet dan afsluiten met conr alt del. Het programma reageert niet, en pc wil een rapport verzenden............

Groeten Oossie

Driver van printer werkt, bedankt tibor.

alleen nu het volgende probleem, blijkt het software pakket wat erbij zit ook niet geschikt voor win XP. (zucht)
Ik ga maandag de leverancier maar eens bellen.

Groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan