em 4090 usb connector

Status
Niet open voor verdere reacties.

reko3475

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2005
hallo,
vandaag heb ik de pc van mijn vader terug gezet in de originele staat (fabrieks stand) op deze pc heeft altijd vista gestaan. mijn vader heeft internet altijd kunnen gebruiken met de usb converter van @home (groen kastje met korte kabel met usb aansluiting)
nu ik de pc opnieuw heb geinstalleerd herkend vista de usb converter niet en nergens kan ik de ondersteunende driver vinden
betreft usb converter em 4090 rev.1

wie kan mij helpen

hallo,
vandaag heb ik de pc van mijn vader terug gezet in de originele staat (fabrieks stand) op deze pc heeft altijd vista gestaan. mijn vader heeft internet altijd kunnen gebruiken met de usb converter van @home (groen kastje met korte kabel met usb aansluiting)
nu ik de pc opnieuw heb geinstalleerd herkend vista de usb converter niet en nergens kan ik de ondersteunende driver vinden
betreft usb converter em 4090 rev.1

wie kan mij helpen

@home is verleden tijd ;) het is nu ziggo, dus je kan zoizo een nieuw model aanvragen(deden wij met het modem ook, die was niet kapot bleek later)

driverheaven kijken, maar vooral even een driverscanner zoals uniblue driverscanner of radarsync eropzetten en proberen :thumb: (als je een kabel hebt altans)

Hoi !

Sorry @maestro12, je ongetwijfeld goede oplossing over het hoofd gezien.

Greetz,

Harry.

em 4090 usb converter

Allemaal bedankt voor de tips er is een maar. in de all zip file staat geen vista ik heb hem op mijn pc gedownload, hoe kan ik deze het beste op de andere pc krijgen. met de usb stick functioneert hij niet geeft hij aan dat hij het geselecteerde inf bestand de instalatie methode niet ondersteunt

en nu??

Allemaal bedankt voor de tips er is een maar. in de all zip file staat geen vista ik heb hem op mijn pc gedownload, hoe kan ik deze het beste op de andere pc krijgen. met de usb stick functioneert hij niet geeft hij aan dat hij het geselecteerde inf bestand de instalatie methode niet ondersteunt

en nu??

cd'tje :p de zip op cd en uitpakke op laptop

beste mastermindzh

vista herkent de software niet (meer) en daarom kan de pc geen verbinding maken met de usb converter <> internet
als ik de drivers op een cd zet herkent hij deze ook niet

ik weet het niet meer

gisteren werkte alles nog gewoon, maar zoals ik reeds eerder heb aangegeven na de totale recovery werkt het niet meer

beste mastermindzh

vista herkent de software niet (meer) en daarom kan de pc geen verbinding maken met de usb converter <> internet
als ik de drivers op een cd zet herkent hij deze ook niet

ik weet het niet meer

gisteren werkte alles nog gewoon, maar zoals ik reeds eerder heb aangegeven na de totale recovery werkt het niet meer

als zelfs de drivers van bovenstaande heren niet werken dan is er iets goed mis ;) dus ik zou er even mee naar de winkel gaan en al je cd's meenemen(die erbij horen) dit kost mischien wel iets maar zo kom je er niet uit lijkt het

suc-6

grz mastermindzh

Probeer eens handmatig de hardware toe te voegen.
Ga naar hardware, apparaat toevoegen, netwerkcontrollers, kijk in de lijst of je "ADMtek ADM8511 USB to Fast Ethernet Converter" of "ADMtek AN986 USB to Fast Ethernet Converter" er tussen ziet staan.

meastro

Probeer eens handmatig de hardware toe te voegen.
Ga naar hardware, apparaat toevoegen, netwerkcontrollers, kijk in de lijst of je "ADMtek ADM8511 USB to Fast Ethernet Converter" of "ADMtek AN986 USB to Fast Ethernet Converter" er tussen ziet staan.

Thanks probleem opgelost

Ik heb nu hetzelfde probleem maar ik zie bij mij in Vista Hardware toevoegen de AMD niet staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan