Goedemiddag,
Paar dagen terug is mijn email account gehakt.
Ik gebruik CC cleaner / malware bytes / super antispyware free edition.
En windows Essentials (zo ver ik begrepen heb is dit antivirus en firewall)
Ik update paar keer per week, en laat hem scannen.
Ik heb zo net even met hijackthis een logje gemaakt stuur ik mee, ik vermoed dat er schadelijke dingen op de pc kunnen staan, ik las eea over keylogger en zo.
Ik heb van de ING bank het programma trusteer er op gezet., heb eea gelezen dat deze wachtwoorden beschermt.
Ook gaf degene van de provider aan dat ik mijn wachtwoord onbeveiligd mee stuur zodra ik een email verstuur wat het allemaal makkelijker maak (wat niet helemaal duidelijk is, wachtwoord gebruik je toch om in te loggen niet om te versturen) hij had het over pop 3 poort anders in te stellen.
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 14:32:44, on 29-4-2013
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.16537)
Boot mode: Normal
Paar dagen terug is mijn email account gehakt.
Ik gebruik CC cleaner / malware bytes / super antispyware free edition.
En windows Essentials (zo ver ik begrepen heb is dit antivirus en firewall)
Ik update paar keer per week, en laat hem scannen.
Ik heb zo net even met hijackthis een logje gemaakt stuur ik mee, ik vermoed dat er schadelijke dingen op de pc kunnen staan, ik las eea over keylogger en zo.
Ik heb van de ING bank het programma trusteer er op gezet., heb eea gelezen dat deze wachtwoorden beschermt.
Ook gaf degene van de provider aan dat ik mijn wachtwoord onbeveiligd mee stuur zodra ik een email verstuur wat het allemaal makkelijker maak (wat niet helemaal duidelijk is, wachtwoord gebruik je toch om in te loggen niet om te versturen) hij had het over pop 3 poort anders in te stellen.
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 14:32:44, on 29-4-2013
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.16537)
Boot mode: Normal
Laatst bewerkt door een moderator: