Email-accounts per ip-adres?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Beckmans

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Geachte Helpmijers,

Ik heb naast mijn gewone Gmail-account een paar jaar geleden nog een Gmail-account aangemaakt.
Nu ben ik van dat account de gebruikersnaam EN wachtwoord kwijt.

Je kunt het wachtwoord achterhalen als je de gebruikersnaam weet. Weet ik dus niet.
En via een andere manier kwamen ze met een geheim antwoord op een vraag, maar die vraag was wie mijn eerste leraar/lerares was...
Nou, zo'n stomme vraag heb ik never nooit geselecteerd als geheime vraag, want dat zou ik me nooit kunnen herinneren, maar goed.

Ik ben al een uur of 2 aan het zoeken/uitvogelen om ze te achterhalen, maar kom er niet uit.
Op een gegeven moment kwam ik op een punt om een nieuw account aan te maken en werd er gezegd dat mijn ip-adres zou worden geregistreerd om de gegevens te achterhalen, of zoiets.

Dus bij deze mijn vraag: Is er een mogelijkheid om alle geregistreerde e-mail adressen (per ip-adres) te achterhalen?

Mocht er iemand zijn die toch nog een andere manier weet (om mijn gebruikersnaam EN wachtwoord te weten te komen), houd ik mij aanbevolen...

Zoals altijd, alvast bedankt,

Robert.

Na mijn weten is het niet mogelijk om op IP-adres een account te zoeken.
Ze registreren dit alleen vanuit een veiligheid oog.
Wat je zou kunnen doen is met de support van Google contact kunnen opnemen, maar ik denk dat dit weinig effect zal hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan