email adres casema

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Hallo............

Heeft iemand het Email adres van de Casema technische helpdesk?
Ik probeer het te vinden op hun site maar internet is zo traag (wederom, daaroverwil ik ze dus mailen) dat ik het niet kan vinden, als het al bestaat.

En is er een meldpunt bekent waar je je klachten kwijt kan over bv je provider?

Laatst bewerkt:
Breda, Rijswijk,Ypenburg hebben een storing.

Site werkt bij mij zeer snel. Maar ja, ik heb ADSL. :)

Is een bekend probleem met kabel dat het langzaam is als het druk is, vanwege het ringkernserver-systeem.

Klagen kun je natuurlijk altijd doen bij de OPTA, de toezichthouder in Nederland.

Het zelfde probleem had ik toen ik het de eerste keer aansloot, toen was het een kwestie van een knopje om zetten bij casema. Ik ga er vanuit dat het nu het zelfde probleem is. Overigens als hij op snelheid zit, dan is het zeer goed te doen hoor de snelheid bij internet site's bekijken. Vergelijkbaar met ADSL (had ik hiervoor)

Het heeft dus niet met de drukte te maken op de kabel.

In de Nederlandse Telecommunicatiewet is niets geregeld met betrekking tot internet. Consumentenklachten over internet, de snelheid van de verbinding, het aanbod van diensten, de algemene voorwaarden, de prijs van internet en andere zaken kunnen niet bij OPTA worden ingediend. Klachten over de internet service providers dienen bij de service providers zelf te worden ingediend. Als het probleem niet met de internet service provider zelf opgelost kon worden, is het ook mogelijk, indien de internetaanbieder is aangesloten, zich te richten tot de Nederlandse vereniging voor Internet Providers

www.opta.nl

helpdesk@casema.net zou het adres zijn, echter kreeg ik hier een repley op dat dit adres niet meer werkt en ik op de site moet kijken. Er lijkt dus geen adres te bestaan.

helaas de Q#$^@#*$@#$

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan