email adres met eigen domein, kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

justinkruit

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2011
hallo!
ik heb een vraag:
kan je ook een email adres maken met een eigen domein?
bijvoorbeeld: ik heb een email adres (dmew@live.nl) en ik wil een email adres maken met een eigen domein (bijv: vragen@dmew.nl) die dan de email's doorstuurt naar de andere.
kan dat? zo ja: wil je me die website geven?
maar als het (ook) kan dat je die email adres met eigen domein gewoon bij een website aanmaakt, zonder dat hij het doorstuurt, is dat ook goed.
en dan weer niet dat ik een domein ergens moet aanmaken, en dat dan is inbegrepen.
ow ja, en het moet gratis zijn :o

Nee, of je een .nl domein hebt gekocht. Om een email te krijgen bijvoorbeeld Justinkruit@mij.nl, moet je wel de website mij.nl hebben geregistreerd. Een .nl domein kost 3,95 per jaar maar als je het gratis wilt hebben kun je ook een .tk domein aanschaffen...

Ik weet niet hoe oud je bent, maar een domein + email aan te maken, vergt wel enige kennis..

Laatst bewerkt:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag...heb je een .nl domein geregistreerd?? (een website)

Laat maar zitten!! Weer geen antwoord op mijn vraag...:(

Oké, dan doen we het met Dot.TK
Je gaat naar Tkmailias en dan maak je een email aan en die stuur je door naar je eigen email!

Verder...ik weet niet hoe oud je bent maar...pas op met een website te maken om prijzen te winnen. Ik weet niet wat voor prijzen je kan winnen. Vinden je ouders dit wel goed?

Laatst bewerkt:
En..nog even iets...die radio op je website...is die van jouw? Zend jij die muziek uit? Dan zou ik hem maar snel offline halen want op de muziek zitten Buma / Stemra rechten enzovoort!
Hiervoor moet je betalen.

Laatst bewerkt:
Ohh...oké! Dan is het geen probleem. ;)

Heb je het al van die email adressen gevonden? Zo niet, vraag 't me dan !! :)

ik heb een .nl site maar ik weet niet hoe ik een email adres aan kan maken, kan iemand dat mij zeggen

alvast bedankt

ik heb een .nl site maar ik weet niet hoe ik een email adres aan kan maken, kan iemand dat mij zeggen .

Ik denk dat je deze vraag best stelt aan de support van je hosting.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan