Email adres veranderen LIVE

Status
Niet open voor verdere reacties.

trisie94

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2009
Hallo,

ff een vraagje.. Ik heb een xbox 360 met xbox live, en het volgende is aan de hand. Ik had ooit een account gemaakt voor xbox live met een email adres, alleen ik heb dat account ooit een keer verwijdert..:( Toen heb ik een ander acount gemaakt, met een ander email adres, maar ik zou toch wel graag mijn originele email adres gebruiken.. Hoe kan ik dat veranderen? Dus dat ik mijn originele email adres heb bij mijn nieuwe account??

Dank jullie!

Hallo,

ff een vraagje.. Ik heb een xbox 360 met xbox live, en het volgende is aan de hand. Ik had ooit een account gemaakt voor xbox live met een email adres, alleen ik heb dat account ooit een keer verwijdert..:( Toen heb ik een ander acount gemaakt, met een ander email adres, maar ik zou toch wel graag mijn originele email adres gebruiken.. Hoe kan ik dat veranderen? Dus dat ik mijn originele email adres heb bij mijn nieuwe account??

Dank jullie!

Pas eerst het adres aan van het account dat je niet meer gaat gebruiken (maak hiervoor een dummy mailadres aan). Pas vervolgens het account aan waar je je echte emailadres op wilt hebben.

Pas eerst het adres aan van het account dat je niet meer gaat gebruiken (maak hiervoor een dummy mailadres aan). Pas vervolgens het account aan waar je je echte emailadres op wilt hebben.

Hie kan ik dat 1e account verwijderen dan, ik heb het ooit per ongeluk verwijdert van mn xbox.. en kan zo 1 2 3 niet via xbox site vinden..:(

De enige manier is om op xbox.com in te loggen met jouw emailadres en ww. Je komt dan in jouw 'oude' account terecht. Ga naar Mijn account en dan naar contactinformatie. Pas daar jouw emailadres aan.
Wacht 1 dag, log in op de xbox met je nieuwe tag en verander op de xbox jouw emailadres.

Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan