email adresboek terugzetten na vervangen schijf...

Status
Niet open voor verdere reacties.

bisopn

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
na het alles overzetten van schijven, in een andere kast met moederbord is windows op een andere schijf geinstallerd. omdat er data op de oude c windows schijf nog stond,
en met een ander moederbord start computer niet mee op. op geinstallerd ander moederbord

nu heb ik op internet gezocht waar het adressbook staat van outlook (van windows) maar als ik deze bestandjes overschijf op de nieuwe geinstallerde C schijf (andere oude windows schijf is E) dan heb ik alleen de adressbook, gedeelde contactpersonen

is er nog een bestandje dat ik terug kan zetten dat ik wel OOK de Contactpersonen van Hoofdidentiteit zichtbaar heb.

het gaat om 2 windows gebruikers.
alle2 hebben ze alleen de gedeelde contactpersonen.

Geen idee. Probeer het volgende:
Start -> Uitvoeren -> dir /s /a "X:\Documents and settings\*.wab"

[X: natuurlijk vervangen door de schijfletter van de 'oude' schijf]

Kijk of je meerdere .wab bestanden tegenkomt. Open de map waarin je vindt, en dubbelklik op het .wab bestand om te zien of die nog extra contactpersonen bevat ten opzichte van wat je al terug geïmporteerd had.

Succes,

Tijs.

de adresbook die ik al gedaan hat is:
C:\Documents and Settings\~\Application Data\Microsoft\Address Book

maar dus niet alles.

Dan heb ik geen idee wat er misgaat: Als ik mijn .wab bestand 'los' open (dus met wab.exe), dan zie ik (o.a.) gewoon mijn eigen contactpersonen staan in de 'map' Hoofdidentiteit. Ook als ik 'm exporteer naar een ander .WAB bestand geldt precies hetzelfde.

Dat zou wat mij betreft moeten betekenen dat de contactpersonen bij jou in ieder geval niet 'weg' zijn (dus wel in het .WAB bestand aanwezig zijn).

Als ik het .WAB bestand exporteer naar .CSV (Comma Seperated Value) bestand (dus via Bestand -> Exporteren -> Ander adresboek...) staan óók de contactpersonen van Hoofdidentiteit erin. Misschien kun je eens kijken of je met export naar zo'n .CSV bestand en díe te importeren succes kunt hebben.

Tijs.

inporteren exporteren heeft denkik ook niet veel zin, het is de oude windows schijf die r nu inzit als slave, de adressen zullen nog wel op de oude windows schijf staan, maarrrr als ik dat bestandje van adressblok terugzet heb ik niet de gedeelde email adressen,
als ik .wab beastand open (gewoon aanklik) is het het zelfde wat ik zie in email. dus ook geen gedeelde adresen.

van de 2 gebruikers heb ik de email adressen van dat wab bestand terug gezet.
overschreven.
maar niks van de gedeelde adressen te zien.

het schijnt nu toch goed te zijn in 1 van de grbuikers, alle-email adressen te zien, wat ik zat te denken was dat de computer misschien opnieuw gestart moest worden en de gebruiker opnieuw moest aanmelden, of gebruiker helemaal afmelden en opnieuw aanmelden.
in de andere gebruiker zal neem ik aan ook de emai ladressen te zien zijn. !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan