• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

email-adressen in excel automatisch in outlook plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dianar9

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2012
In cel C staan 100 email adressen onder elkaar. Nu wil ik deze email adressen automatisch in de verzendlijst bij outlook plaatsen.
Kan dat?

zorg dat de email die je schrijft, de HTML indeling heeft. En dan plakken met behoud van opmaak. Is dat wat je bedoeld.

Nee, dat bedoel ik niet.
Ik zal het schetsen:

d.emou@hotmail.com
k.janssen@live.com
etc

De email adressen zoals boven beschreven staan excel onder elkaar, ieder adres heeft een aparte cel.
Vraag: kan ik m.b.v. knippen/plakken deze (100) email adressen een mail-list maken in outlook?

Dat is de oplossing, dank u wel. Als ik dit naar mijn collega wil doorsturen dan werkt het niet meer.
Kan ik een bestandje met de code achter de button van u krijgen aub?

Lijkt me niet nodig. De code achter een knop plakken, de mailadressen selecteren en dan op de knop klikken. Daarna staan de adressen op het klembord en kun je ze elders gebruiken. Je kunt nog kiezen voor , of ;. Het hangt van je mailprogramma af wat je nodig hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan