Ik heb een email van een collega gekregen, welke hij naar zijn netwerk heeft gestuurd. Nou wil ik al deze emailadressen toevoegen aan een distributielijst ( >80).
Is hier een gemakkelijke methode voor? Want om nou iedere keer rechtermuisknop @ de naam, opslaan als ect ect te doen, kost me teveel tijd.
Dus is er een handige manier om dit te doen?
Ik heb Microsoft Office Outlook 2007
ps. heb al de volgende topic gelezen, maar als ik t naar een txt bestandje kopieer, laat hij alleen de alias namen zien en niet met emailadres.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1213690///email,adressen,opslaan
Is hier een gemakkelijke methode voor? Want om nou iedere keer rechtermuisknop @ de naam, opslaan als ect ect te doen, kost me teveel tijd.
Dus is er een handige manier om dit te doen?
Ik heb Microsoft Office Outlook 2007
ps. heb al de volgende topic gelezen, maar als ik t naar een txt bestandje kopieer, laat hij alleen de alias namen zien en niet met emailadres.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1213690///email,adressen,opslaan