email adressen, zie ze wel, maar........

• Onderwerp starter Onderwerp starter crmtd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

crmtd

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2002
Na een verse Windows en een installatie van Outlook (office 2003) heb ik de 2 .pst bestanden vervangen door de 2 oude .pst bestanden. (archive en outlook)
Ik zie echter dat er ook nog een nieuwe outlook pst staat (wordt dus weer aangemaakt).

Ik zie nu wel alle oude mail staan en kan deze ook openen.
Ook alle adressen kan ik zien en openen.
Maar........................... als ik een mail wil maken met deze adressen krijg ik de volgende melding.
"kan de adreslijst niet weergeven, de contactpersonenmap van dit adresboek kon niet worden geopend de map is verplaatst of verwijderd of u heeft niet de nodige machtigingen.
Raadpleeg Microsoft ................. blablalal.

Misschien had ik het anders moeten doen, is ook nog een optie, dan uninstal ik outlook weer en doe het opnieuw.
Ik heb echter alleen de .srt bestanden archive en outlook, hopelijk is dat genoeg.

Kun je de pst bestanden niet Importeren? (Bestand/ Importeren en exporteren)

Bij het uninstall van office (heel office) en het er weer opzetten blijven alle bestanden in outlook ook staan......................................................???????????
Staat er misschien nog meer ergens?

Gebruik de Zoeken-functie in het Start-menu en laat in alle mappen en bestanden, ook de verborgen mappen, zoeken op *.pst. Noteer de plaats van de gevonden mappen met pst-bestanden. Ga in Outlook naar "Exporteren en importeren", kies voor "Importeer vanuit andere mappen en bestanden" en kies in het vervolgvenster voor "Persoonlijke mapbestand (.pst)". (Mijn Office is Engels, dus...). In het daarop volgende venster "brows" je naar de eerder genoteerde plek.

Gebruik de Zoeken-functie in het Start-menu en laat in alle mappen en bestanden, ook de verborgen mappen, zoeken op *.pst. Noteer de plaats van de gevonden mappen met pst-bestanden. Ga in Outlook naar "Exporteren en importeren", kies voor "Importeer vanuit andere mappen en bestanden" en kies in het vervolgvenster voor "Persoonlijke mapbestand (.pst)". (Mijn Office is Engels, dus...). In het daarop volgende venster "brows" je naar de eerder genoteerde plek.

Voorlopig krijg ik Outlook niet echt weg.
Bij uninstal en opnieuw installeren zit het oude adresboek er weer in, ook al importeer ik nog niets, dit adresboek zie ik wel, maar kan ik niet voor een mailtje gebruiken, dus ik heb er niets aan op deze manier.
Ik ga nu outlook uninstal doen en zoveel mogelijk outlook bestanden in de map program files verwijderen en dan opnieuw installeren, als ik dan geen adressen meer heb ga ik bovenstaande proberen.

Ondertussen na tig keer installeren en deinstalleren heb ik outlook express maar ingesteld. Wel jammer ik vind Outlook veel beter met meer mogelijkheden en ik kan nu mijn adressen niet meer toevoegen denk ik en durf ik niet meer.
Ik ga handmatig de adressen maar invoeren of plaatsen bij ontvangen mail.
In ieder geval bedankt voor de redacties, mocht er nog wat slims komen dan probeer ik het misschien ook nog wel.
Ik weet niet of ik beide mail systemen kan gebruiken (afwisselen tot het werkt, dan houd ik in ieder geval mail als ik test)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan