Email Adressenboek Outlook omzetten naar Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi.
Weet iemand hoe ik het volledig Email Adressenboek in Outlook kan omzetten naar het Adresboek van Outlook Express.
Als ik in Outlook het adressenboek wil exporteren dan kan dit niet omdat Exporteren en Importeren niet kan worden aangeklikt. ( niet vetgedrukt )

Alvast bedankt voor je Reactie

groeten Barney

Hoi Barney,

Is heel simpel zoek op je harde schijf het bestand met de extensie .wab dat is namelijk het adresboek. Onthoud de locatie ga dan naar outlook express en ga bij bestand naar importeren en dan naar adresboek zoek daar de betreffende .wab-file op en druk op importeren dan zou die het als het goed is gewoon moeten doen
(zorg trouwens wel dat je het goede adresboek importeert want het kan heel soms zijn dat er meerdere adresboeken op een computer staan)

Ik hoop dat je zo geholpen bent

Greetings:thumb:

Hoi Messy,
bedankt voor je reactie, als ik het goed begrijp dan is het adresboek van gewoon outlook ook een wab dus en kan ik deze dan importeren in outlook express, wordt alles dan wel herkend ?

groetjes Barney

Ja want een adressbook is niet gelinkt aan een bepaald programma maar is een op zichzelf staande file net zoals je .jpg-files ook in meerdere programma's kan openen het werkt zelfs uitstekend

bedankt Messy, ik ga het van de week meteen bij de desbetreffende persoon doen.

groetjes Barney

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan