Email blokkeren via BCC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
In een mailtje die ik vandaag ontving stond de volgende tekst:

Veel mensen hebben hun email zo ingesteld dat emails die via BCC verstuurd zijn geblocked worden omdat het zeer waarschijnlijk spam is (ongewenste email).

Weet iemand hoe je dat moet doen ?

Jacco

Het lijkt me een functie die in sommige spam filters zit. Dit is niet met een mailprogramma in te stellen.

Hallo,

Ik verzend regelmatig grote hoeveelheden mail uit hoofde van enkele sportverenigingen.
Dit doe ik altijd onder BCC zodat de emailadressen voor niemand zichtbaar zijn. Wet op de Bescherming Persoonsgegevens schrijft dit zelfs voor.
Wanneer je dit dus gaat blokkeren dan zul je enkele verzenders als wel goed aan moeten duiden want anders krijg je mogelijk bepaalde mail niet binnen.

Mvg Sigma

Dit is de gehele tekst:

Als je enkele tientallen mensen zo een mailtje wilt sturen kun je dat wel in Outlook Express doen. Worden het er honderden of duizenden dan raad ik het sterk af om het in Outlook Express te versturen. In tegenstelling tot wat veel mensen denken werkt het BCC (Black Carbon Copy) veld van Outlook Express niet voor zulke aantallen. Veel mensen hebben hun email zo ingesteld dat emails die via BCC verstuurd zijn geblocked worden omdat het zeer waarschijnlijk spam is (ongewenste email).

Hij bedoeld volgens mij toch outlook express.

Jacco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan