email client

• Onderwerp starter Onderwerp starter roni
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

roni

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2001
Ik heb een nieuwe laptop,daar draaid nu win7 op,er zit geen email programma op.
Nou is mijn vraag met welk email programma kan ik het beste gaan werken dus 1 waar ik mijn pop3 account van tele2 ook kan instellen zo dat ik mijn emails daar kan bekijken.
Ik heb wel al live mail maar krijg het niet voorelkaar daar,misschien een goede uitleg zal me helpen.

grt Ron

Ga in Live Mail >> Extra >> Accounts >> Email >> Toevoegen. Vul daar je gegevens in, zoals userid - password - inkomende en uitgaande mailserver en dan moet het werken.

Laatst bewerkt:
Of TELE2 Webmail, ook gratis. Heb je geen email client nodig, gaat via de webbrowser.
http://www.tele2.nl , dan rechtsboven klik op webmail. Hoef je ook de inkomende- en uitgaande servers niet in te vullen.

Laatst bewerkt:
Hoi bedankt voor jullie antwoorden en uitleg,
nog 1 vraagje ik ben nu bij instellen als emailaccount moet ik daar een vinkje bijzetten of zo laten staan.

Ron

Zo te zien zou dat aangevinkt moeten worden. Waar staat dat precies, mss is een screendump handig om te zien?

Laatst bewerkt:
ja gaat ff niet krijg em niet kleiner je mag 100,0 kb maar wat ik bedoel ik heb alles in gevuld nu moet ik alleen nog aangeven of ik dit wil instellen als standaard email account.

Ron

ja gelukt de emails kwamen meteen binnen:D.
Bedankt voor jullie tijd,was eigenlijk heel simpel,maarja beter vragen dan lopen klooien.

grt Ron

Als je het weet is het idd simpel. Ergens kan je ook nog aangeven hoe lang de berichten op de server bewaard moeten blijven. Ben blij je van dienst geweest te kunnen zijn. Dit soort dingen heeft altijd de zelfde opzet. Aanmaken account - invullen gegevens zooals userid - password - in- en uitgaande servers. That's all.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan