Hoi allen,
Hoe kan ik een email genereren op basis van cellen die in een excel sheet staan, waarbij het bestand in kwestie ook meteen wordt meegestuurd als bijlage?
Ik ben momenteel aan het kijken naar RDBMail die deze optie biedt, ik loop echter tegen een issue aan. als ik de functie aanroep om het werkboek te verzenden met het template, is het template al gevuld met "standaard" info.
De info die ik wil versturen kunnen er 7 verschillende zijn (inhoud/body van het bericht), waarbij de ontvangers (ontvanger en CC) veel meer verschillende kunnen zijn, die ik uit een lijst kan halen.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
of hoe ik de "standaard" template van RDBMail kan aanpassen zodat de standaard info meteen uit cellen gehaald wordt? ik kan namelijk nergens vinden waar deze de info vandaan haalt en of het aan te passen is..
Alvast bedankt voor de hulp!
Hoe kan ik een email genereren op basis van cellen die in een excel sheet staan, waarbij het bestand in kwestie ook meteen wordt meegestuurd als bijlage?
Ik ben momenteel aan het kijken naar RDBMail die deze optie biedt, ik loop echter tegen een issue aan. als ik de functie aanroep om het werkboek te verzenden met het template, is het template al gevuld met "standaard" info.
De info die ik wil versturen kunnen er 7 verschillende zijn (inhoud/body van het bericht), waarbij de ontvangers (ontvanger en CC) veel meer verschillende kunnen zijn, die ik uit een lijst kan halen.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
of hoe ik de "standaard" template van RDBMail kan aanpassen zodat de standaard info meteen uit cellen gehaald wordt? ik kan namelijk nergens vinden waar deze de info vandaan haalt en of het aan te passen is..
Alvast bedankt voor de hulp!