Email html handtekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

PaulVerbist

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2010
Ik heb succesvol een html handtekening aangemaakt. Eerst werden de afbeeldingen (logo) niet getoond, maar dat heb ik kunnen oplossen. Nu stoot ik opnieuw op een probleem.

Je kan instellen om de handtekening toe te kennen aan alle accounts die geconfigureerd zijn. Ik wil echter deze handtekening toekennen aan slechts enkele daarvan...

Wanneer ik u nu instel dat de handtekening niet bij alle accounts mag getoond worden en via "geavanceerd" enkel de gewenste accounts selecteer, verschijnt er nergens een handtekening... Wanneer ik wel toe laat om bij alle accounts de handtekening te tonen verschijnt de handtekening wel correct. Met andere woorden, ofwel is er altijd een handtekening, ofwel nooit...

Heeft er iemand een oplossing aub? Het gaat dus om een html handtekening ("bestand)... Werkt deze optie misschien enkel via handtekeningen die bestaand uit "tekst"?

Alvast bedankt voor de hulp !

Hoi

Mag ik vragen hoe je het hebt opgelost met die handtekening? Ik wil ook graag onder elke mail een standaard handtekening met tekst en logo, is me tot op heden niet gelukt. Ik heb Windows mail.

Vast bedankt!

Groet Karen

Natuurlijk mag je dat vragen! ;)

Ik heb een html gemaakt met daarin de fontkeuze en de afbeeldingen (.gif)., netjes in een mapje. Vervolgens heb ik via in "handtekeningen" geopteerd voor "bestand" en zo mijn html bestand geupload. Als ik nu mijn handtekening opriep in een nieuwe email, verschenen er enkel lege vakken met rode kruisjes erin. Voor de één of andere reden werden de afbeeldingen dus niet gevonden...

Als je naar het mapje gaat waarin je je afbeeldingen hebt opgeslagen en vervolgens rechts (?) klikt en naar "eigenschappen" of "info" gaat, kan je het exacte pad vinden waar de afbeeldingen is opgeslagen... In mijn geval was dit in de vorm van "C:/Users/HP/Desktop/..." Dit hele locatiepad kopieer je en plak je in het html bestand van je handtekening...

Normaal gezien zou het nu moeten werken!

Veel succes :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan