Email in windows 8

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik kan via webmail email ontvangen of een aanvraag doen voor IMAP of een exchange account, lees ik. Gemakkelijker als je ook via bv smartphone berichten binnenhaalt. Kan geld kosten. Ik ben bij Ziggo. Kan ik via Office ook gewoon windows live mail installeren? Hoe doen jullie dit? Ik hoef geen andere programma's en zeker niet als het extra geld kost. Synchroniseren kan handig zijn maar soms ook juist niet is mijn ervaring.

De professionele versie van Office bevat ook MS Outlook, maar ik zou voor Thunderbird gaan en maak dan een Gmail-account aan. Deze kan met IMAP op Thunderbird werken. Zet dan ook je Ziggo-account op Thunderbird. Zo heb ik het ook gedaan, weliswaar op Win7. Je kunt met een filterinstelling je Zoggo mail doorsluizen nar je Gmail-account maar dat kun je ook via Mijn Ziggo instellen.

Dank Menno ik heb Thunderbird geinstalleerd. Ik vind het wel een 'leeg' mailbox programma, of kun je dit instellen? Bv verzonden items staan nergens...

Had via mijnziggo alle mail doorgestuurd naar gmail account. Vervolgens kon ik niets verzenden, dus Ziggo gebeld, te moeilijke vraag 30 minuten in de wacht, verwezen naar Microsoft ook te moeilijke vraag en die verwijzen me naar Medion....

Windows 8 is kennelijk sneller ingevoerd dan de support op de hoogte brengen. Volgens Ziggo heeft microsoft hen de mail afgenomen. Tja...

Toch maar via webmail nu, misschien dat Thunderbird gaat werken. Daar nu alleen Gmail adres op.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan