email juist binnen krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanspaparazzi

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2009
Ik heb de volgende uitdaging namelijk,

ik heb via mijn hosting 2 email accounts (vrouw en mij) die ik beide apart wilt gebruiken maar wel op dezelfde laptop.
Ik heb 2 accounts aangemaakt via windows maar krijg zowel op de 1 als op de ander dezelfde emails binnen terwijl ik graag wil dat ik alleen email binnen krijg wat voor mij bestemd is en me vrouw via haar windows acc de mail wat voor haar bestemd is.
Iemand enig idee?

Welke instellingen heb je gebruikt binnen Outlook?

Zijn het binnen je hosting ook echt 2 mail accounts of zijn het enkel aliassen?

Dat je binnen windows 2 accounts aanmaakt heeft op zich niets te maken met de 2 email accounts die je zegt te gebruiken. Dat laatste regel je in het mail programma zelf.

In TB is het makkelijk, je maakt voor elk email adres een account aan waar je op moet inloggen. Als je dan ook 2 postbussen (inbox, uitbox etc) maakt en niet alles in de gemeenschappelijke postbus laat bezorgen dan heb je precies wat jij wilt.

Ik gebruik Outlook alleen op mijn werk en daar ziet het er precies zo uit; je zult dus in de instellingen moeten duiken.
Maak een mail account aan en stel daarvoor apart de in-uit-spam-verzonden berichten (gaat bij TB met 1 vinkje; gemeenschappelijk of apart) etc in. Moet kunnen...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan