email knop in pdf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bilal Almasoudi

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
hallo,

ik zit met het volgende probleem.

ik heb een formulier gemaakt in Adobe LiveCycle Designer 8.0, maar zit met de email button. wanneer ik de standaard gebruik, gaat het goed, maar wordt er i.p.v. de pdf een xml bestand gemaakt.

ik heb geprobeert zelf een knop te maken met er in mailto:emaildres@domein.nl maar op andere pc's werkt dit niet. dan is de knop gewoon "dood" zeg maar. dit heb ik gedaan in de pallet objet en dan onder het kopje submit.

wie o wie kan me helpen:love:

Hoi Bilal,

Heb je dit probleem al opgelost? Ik weet namelijk wel hoe je het kan oplossen, maar kan dit moeilijk uitleggen. Als je hem als aan je bericht koppeld, kan ik het wel fixen.

Groetjes,

Josh

Hoi Bilal

In bijgevoegd pdf staat een knop die je moet kopieren en plakken in jouw pdf. Via het object menu kun je naar het subject menu en daar kun je je email instellen.

Veel succes, :thumb:

Groetjes Josh

Bijlagen

Hoi Bilal,

Voor al mijn vragen over livecycle kon ik terecht op het adobe forum, hier heb ik heel veel informatie vandaan gehaald.

Succes ermee!

Groetjes,

Josh

Wel apart toch dat als je een gewone knop plaatst dat je dan meer opties hebt (verzenden als PDF, XML enz.) dan als je een email knop plaatst.
Maar ik was dus ook zoek naar het antwoord op deze vraag en heb dankzij de bijlage in dit topic de oplossing.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan