Email komt maar bij 1 computer aan

• Onderwerp starter Onderwerp starter ireen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ireen

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2005
deze vraag is al eens gesteld maar vond alleen een antwoord voor outlook express en ik heb outlook 2007 is hier ook een oplossing voor kan zelf niets over vinden mvgr Irene

Heb je ook een link naar het topic over het probleem in Outlook Express of zou je je probleem wat duidelijker willen omschrijven?

Heb je ook een link naar het topic over het probleem in Outlook Express of zou je je probleem wat duidelijker willen omschrijven?

we hebben 2 computers , die zijn verbonden met een kabel wie het eerst de mail bekijkt krijgt alles Bij express kan je instellen dat de email op de server blijft staan zodat de 2de copmputer hem kan openen. Maar in O 2007 kan ik dat niet vinden.

Extra > Accountsinstellingen > {Account selecteren} > Wijzigen > Meer instellingen > Tabblad "Geavanceerd" > Kopje "Bezorging"

Succes :thumb:

we hebben 2 computers , die zijn verbonden met een kabel wie het eerst de mail bekijkt krijgt alles Bij express kan je instellen dat de email op de server blijft staan zodat de 2de copmputer hem kan openen. Maar in O 2007 kan ik dat niet vinden.
Yesss!!!! dank je

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan