email-link, koppeling maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leepelaer

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Als ik probeer een E-mail-link (blauw) te openen, bv via een internet pagina dan krijg ik het volgende scherm te zien:

Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Koppelingen instellen van het Configuratiescherm.

Als ik dan naar Koppelingen instellen van het configuratiescherm ga dan weet ik niet wat ik zou moeten koppelen?
Dit probleem heb ik nooit gehad en is er onverwachts ingekomen.

Als ik probeer een E-mail-link (blauw) te openen, bv via een internet pagina dan krijg ik het volgende scherm te zien:

Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Koppelingen instellen van het Configuratiescherm.

Als ik dan naar Koppelingen instellen van het configuratiescherm ga dan weet ik niet wat ik zou moeten koppelen?
Dit probleem heb ik nooit gehad en is er onverwachts ingekomen.
Hey Ik heb sinds een uur hetzelfde probleem:confused:
En zou net als jij graag willen weten wat ik eraan kan doen. Ik moet namelijk een zeer belangrijk bestand openen!! Snap der ook echt niks van dit heb ik ook nog nooit eerder gehad... Heeft iemand het antwoord?? Hartelijk dank!

Ga naar: "Extra" > Opties > Algemeen.

Onderin de optie: "Als standaard instellen" aanklikken.

Het staat al "als standaard instellen" dus is dat de oplossing niet!
Gr. Chris

"Mailto" moet je koppelen met Windows Mail

Laatst bewerkt:
Mogelijke oplossing

Haii ik had dus hetzelfde probleem als jij maar bij mij is dit inmiddels opgelost met behulp van deze link:

http://www.winhelponline.com/articles/232/1/Unable-to-open-DOC-attachments-from-Windows-Mail.html

Het is wel in het engels!

Ik heb microsoft office 2007 geinstalleerd omdat je dan de goede versie van word hebt. en De instructies van bovenstaande link gevolgd en bij mij werkt alles weer zoals het hoort! Ik hoop voor jou en meerdere met dit vervelende probleem dat het net als bij mij opgelost word!

Succes,

Marcie88

email-link, koppeling maken

Bedankt John,
Het probleem is opgelost door
Mailto" te koppelen met Windows Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan