email-map van auto synchroniseren naar een map met dezelfde naam op me pc als backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

john84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2015
beste,

wil graag de mappen die ik heb aangemaakt in outlook 2013 voor bepaalde onderwerpen automatisch naar een een zelfde map-naam auto synchroniseren wanneer ik een email verplaats in me outlook map. dus

Inbox> nieuwe mail binnengekomen verplaats ik handmatig naar map A die ik heb aangemaakt in outlook 2013(op de server)

outlook 2013 computer>mijn documenten>

map A --auto synchronisatie---> map A ( er staat dus nu direct een kopie offline op harde schijf )
map B map B
map C map C

Iemand enig idee hoe ik dit kan instellen? of heb je een handleiding, heel graag:d

Dit is niet helemaal wat je bedoelt, maar je kunt er wel mee beïnvloeden hoe vaak/snel de map A wordt gesynchroniseerd:

Wat je kunt doen is werken met Verzend-/Ontvangstgroepen, waarbij je een Verzend-/Ontvangstgroep maakt met ALLEEN het Exchange account er in en ALLEEN de map A om te laten synchroniseren.

Kijk hier
waar het alleen gaat om hoe bij de Verzend- en ontvangroepen te komen.
Voeg een extra Verzend- en ontvangroep toe waar je alleen dat Exchange account in zet, zet een automatische verzend/ontvang tijdspanne in (als je handmatig wilt, dan natuurlijk niet) en zet ook aan: "Deze groep opnemen bij Verzenden en ontvangen" (als je handmatig wilt, dan natuurlijk niet). Vink daar alleen de mailmap A aan.
Mocht je direct (handmatig) willen synchroniseren na je verplaats-acties: Verzend/-ontvangroepen -> "<op de zojuist nieuw gemaakte Verzend/-ontvanggroep klikken>"

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan