email msn

• Onderwerp starter Onderwerp starter pcdom
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pcdom

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Ik heb een vraag over email van msn.
Als ik msn opstart krijg ik een veld met de tekst
"klik hier om je aan te melden onder een ander account"
dat is geen probleem maar als ik dan op het pijltje naar beneden druk staan er wel 10 adressen in die niet juist meer zijn. Hoe verwijder ik die. Ik heb al een een vraag aan de msn helpdesk gesteld maar zonder resultaat. Wie weet raadt. bedankt vast

Dat is heel moeilijk om die accounts te verwijderen. Ik weet echter een vrij omslachtige manier. Maak een nieuwe gebruiker aan in windows, met systeembeheer opties. Log in onder deze gebruiker, en verwijder je oude account. Maak nu evt een nieuwe aan (of je moet die andere nieuwe willen blijven gebruiekn) en als je je dan daarmee inlogt in messenger dan zijn al die gebruikers weg. Alleen ben je ook alle andere accountgegevens kwijt, zoals dat van je email enzo, moet je ff opnieuw instellen. Je bent dus ook emailtjes die in je outlook stonden kwijt, maar ja das ook niet zo heel erg, desnoods sla je die vantevoren ff op

Beetje omslachtige manier ik weet het maar het werkt wel

Ik heb hier een oplossing van gelezen bij www.breekpunt.nl

zoek daar naar msn accounts dan moet je de topic kunnen vinden die daarover gaat om die namen weg te halen

In winXP kun je die adressen heel simpel verwijderen.
Ga naar: Documents en Settings/username/application data/microsoft/credentials

Wanneer je credentials verwijderd, ben je van al die ingetypte adressen af. Er wordt automatisch een nieuwe map aangemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan