email ontvangen op Nokia 6230i (t-mobile)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrice

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2001
2 vragen:

1.) Ik wil graag email kunnen ontvangen op mijn Nokia 6230i. Mijn telecomprovider is T-Mobile.
Hoe krijg ik dit voor elkaar? Na diverse telefoontjes met T-Mobile en bezoekjes aan de websites van T-Mobile en Nokia is mij dit nog steeds niet gelukt.

2.) Als ik de instellingen op mijn mobiel wil terugzetten naar fabrieksinstellingen, vraagt de mobiel om een veiligheidscode. Waar vind ik die?

Wie kan mij helpen?

Groet,
Patrice

Antwoord op vraag 2 is misschien dit

veiligheidscode Nokia 62301

Huijb,

Bedankt voor je snelle reactie. Zal het gaan uittesten.

Als iem. nog een antwoord heeft op de 1e vraag.....

Groet,
Patrice

Iemand die veel verstand heeft van mobiele telefoons is Profpc.
Ik heb hem een mailtje gestuurd met de vraag of hij naar deze vraag wil kijken.
Hoop dat hij je verder kan helpen.

Raymond/Huijb,

Bedankt voor jullie reactie.

Ik ben vanmorgen naar de t-mobile shop geweest. Ik heb samen met de t-mobile medewerkster een stappenplan (46 stappen!) doorgelopen, daarna kon ik mijn e-mail binnenhalen. Mocht iem. een exemplaar willen van deze stappenplan, stuur mij even een berichtje. Uit navraag bleek dat ik voor mijn mobiele abo eur. 2,38 per 1mb moet betalen bij het binnenhalen van emails via mijn mobiel. Belangrijk om te weten.

Groet,
Patrice

Patrice zei:
Uit navraag bleek dat ik voor mijn mobiele abo eur. 2,38 per 1mb moet betalen bij het binnenhalen van emails via mijn mobiel. Belangrijk om te weten.

Groet,
Patrice
Misschien is het dan verstandig om een;
Neem dan een GPRS Internet bundel van bijvoorbeeld 5 MB tenminste dat lees ik hier

huijb zei:
Misschien is het dan verstandig om een;
Neem dan een GPRS Internet bundel van bijvoorbeeld 5 MB

Mocht je nou veel willen e-mailen, dan is het misschien beter om de web'n'walk van t-mobile te nemen. Hiermee kun je ombeperkt je e-mail ophalen, eventueel internetten.
Hier is dus geen datalimiet aan verbonden en is € 9,50 per maand.

Pocket Internet Totaal voor €9,50 kan alleen worden aangevraagd als je een smartphone hebt dus niet de 6230i helaas. De GPRS internetbundels biedt T-Mobile niet meer aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan