email onverwijderbaar in Outlook Express (Windows XP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Houtmeyers P

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2007
Dag

Ik heb sinds gisteren een probleem in "postvak in" van outlook(Windows XP). Het is onmogelijk om één bepaald mailtje te verwijderen. Met andere mails lukt het wel...enkel met deze ene mail niet. Wat ik ook probeer....wanneer ik deze mail selecteer loopt outlook vast ( "Outlook Express reageerd niet" melding). Dezelfde kennis die mij deze mail stuurde stuurt mij regelmatig emails....daar nooit problemen mee ondervonden. Ik kan de mail zelfs niet scannen met een antivirus. Aanklikken en er werkt niets meer.

Vraag; Kan ik op de één of andere manier "Postvak in" leegmaken zonder outlook te openen. Ik had reeds geprobeert om via de "afzender blokkeren" optie alle mails van dezelfde afzender weg te krijgen......maar ook hier loopt het vast.

Laatst bewerkt:
M.b.t. dat van de lijst met ongewenste mailers kan ik je niet helpen, maar wel m.b.t. het niet kunnen verwijderen van dat ene mailtje:

1. Maak een mailmap op hetzelfde niveau als Postvak IN (dus niet onder Postvak IN)
2. Verplaats alle mail van Postvak IN naar die nieuwe mailmap, behalve de 'foute' mail.
Er blijft dus alleen die 'foute' e-mail in Postvak In staan.
Daarna:
3. Sluit Outlook Express
4. Start -> Uitvoeren -> "%UserProfile%\Local Settings\Application Data\Identities"
Verkenner opent dan. Dubbelklik de map met
{xxxxxxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxxxxxxxxxx}
Dubbelklik de map Microsoft
Dubbelklik de map Outlook Express
5. Hernoem het bestand Postvak In (eigenlijk heet dat bestand voluit: Postvak In.dbx) naar bijv. Postvak IN_OLD
6. Start Outlook Express opnieuw. Je hebt dan weer een lege Postvak In.
7. Verplaats de mailitems vanuit die nieuwe postmap weer terug in Postvak In.

Succes,

Tijs.

Bedankt

Heel erg bedankt voor de oplossing van mijn probleem Tijs....ik kon dit zelf nooit opgelost krijgen.:thumb:

Graag gedaan, en fijn dat het geholpen heeft. :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan