email op 2 pc ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Berichten
640
Hallo

Ik heb een thuisnetwerkje (vaste pc en via de router de laptop). Nu willen we op beide pc's de emails kunnen binnenhalen. Nu is het zo dat de éerst'ingelogde de mails binnenhaalt en daarna zijn ze door de andere niet meer binnen te halen. Zo ook met de vezonden mails, deze zijn na te gaan op de pc's waarvan ze verzonden zijn.
Mijn vraag is nu:
Is het mogelijk en zoja hoe, om binnen een netwerk op alle 2 de pc's de emails binnen te halen?

Groeten

Carina1
 
Hoi,

Dat kan door outlook express te openen dan naar extra - accounts-eigenschappen- geavanceerd en daar kan je aangeven om een copie op server achter te laten, dit doe je op 1 pc .


Modag
 
ik dacht dat je dat op beide pc's moet doen. Is dat niet zo?

redenering: als je de mail ophaalt op de pc die dit niet heeft ingesteld, laat ie toch geen kopie achter?

edit: verzonden berichten zou ik niet weten hoe je die kunt "meenemen" naar de andere pc, volgens mij alleen te zien op de pc waarvan verzonden is, je kunt natuurlijk wel een cc of bcc naar jezelf sturen zodat ie op beide pc's binnen komt, maar ja...
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Redenering van Marianneke klopt wel maar,als je op alle twee de pc's het zou instellen dan zo zou de mailbox vol raken want je laat het copie steeds staan op de mailbox.

Modag
 
Als je instelt dat ie na 2 of 3 dagen verwijderd kan worden, niet hoor.
Moet je wel zorgen dat je binnen die 2 of 3 dagen de mail op beide werkstations een keer hebt opgehaald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan