email ophalen door versch. pers. op versch. pc's.

Status
Niet open voor verdere reacties.

123hoppie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2007
Goeiendag,

Kan iemand mij op weg helpen met het volgende?
Bij ons op de sportclub staat 1 pc met internet-aansluiting, en ook O.E. voor ontvangen en verzenden van email.
De verschillende commissie-leden gebruiken thuis allemaal hun eigen account van de provider om te communiceren met elkaar of andere clubs.
De club heeft een eigen domeinnaam met site.
Ik neem aan dat bij het hosting-bedrijf ook diverse email-adressen aangemaakt kunnen worden aangemaakt. bv. toernooien@declub.nl, secretaris@declub.nl, penningmeester@declub.nl.
Mijn vraag is nu, of het mogelijk is om de leden zelf hun mail te laten lezen thuis op de eigen pc, naar hun "eigen" account.
Op dit moment wordt er maar 1 algemeen adres gebruikt op de club, zeer omslachtig.
Wie kan mij daar duidelijkheid in veschaffen?

Met vr. groet,

Corné.

Dat kan als er meerdere POP3 email-adressen bij het hosting pakket van de website zitten.

Voor iedere user is dan een eigen naam en wachtwoord in te stellen, en één of meerdere e-mailadressen.

Voorbeeldje: http://www.vip.nl/webhosting.php :)

Vr.Gr. Egel.

Je kunt de e-mail op meerdere pc binnen laten komen, je moet hiervoor de optie inschakelen dat de berichten op de server blijven staan.

In Office Outlook kun je dan ook nog aangeven dat het bericht van de server wordt gehaald wanneer hij bij iemand uit de prullenbak wordt gewist.

Dank jullie wel voor jullie antwoord.
Ik heb dit doorgegeven aan onze "pc-man"op de club en hoop dat hij er wat mee kan.

Gr.

Corné.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan